عمومی

لابی وجدان در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رزومه وزیر لی برای طرح سؤالاتی نیست که از نظر فقدان وضعیت اشرافی یا تجربه در مواردی مانند سوابق تحصیلی و سوابق تحصیلی بدیهی است و نیازی به پرسیدن ندارد. میزان پذیرش یا عدم پذیرش آنها در میان نخبگان فرهنگی از آنجایی نیز مشهود است که همه نمایندگان مرتبط با فرهنگیان آن را می دانند و از پیامک های سازماندهی شده و اعتبار یا عدم اعتبار آن آگاه هستند.

به نظر می رسد لابی بزرگی برای جلب اعتماد لی سازماندهی شد و چهار وزیر سابق و سابق نیز از او حمایت کردند. آموزش، تعجب آور نیست. یا به دلیل وضعیت سازمانی وارد شرکت شده یا …. البته امضای دو نفر دیگر کمی تعجب آور بود. تصور می شد یکی وجدان دارد اما سابقه دوستی می تواند در امضای این امضا با رئیس دولت و یکی از نامزدهای آقازاده موثر باشد. با این حال، وزیر داوری با نوشتن زیر پرچم داوری، تحلیل ذهنی قبلی خود را از صداقت و دانش واقعی خود تأیید می کند. علایق آموزشی و حتی سمت های سیاسی.

تاکید می کنم که قصد بررسی رزومه وزیر پیشنهادی در این مقاله را ندارم. این است که هرکس صاحب اندیشه و وجدان با یک چشم ساده قدرت یا بی لیاقتی آن تماشاگر را می فهمد. بلکه هدف من این است که به نمایندگان محترم توصیه کنم که مراقب وجدان و منافع میلیون‌ها دانشجو و میلیون‌ها دانشجو از این لابی‌گری‌ها به وزیر رای اعتماد به عنوان شهروندانی ساده و بی‌جایگاه باشند. آینده کشور و معلمان… این.

دکمه بازگشت به بالا