عمومی

لبرون جیمز راز زانو زدن پلیس قاتل را فاش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

به تازگی ، بهترین بازیکن بسکتبال ایالات متحده ، LeBron James ، صحنه ای از آسیب دیدگی زانو توسط کالین کپرنیک ، فوتبالیست سیاهپوست آمریکایی ، در کنار قتل غم انگیز جورج فلوید قرار داده است. او همه معترضین را نژادپرست خواند.

Lebron James پرده از اسرار پلیس قتل زانو زد

صحنه زانو زدن کالین کوپرنیک ، بازیکن سیاه پوست تیم سانفرانسیسکو ، مربوط به بازی preeason لیگ NFL 2016 است و هنگام بازی در ایالات متحده ، برای تبعیض در برابر نژادپرستی و دو جوان مشورت و مشاوره می کند. قتل معترض مرد سیاهپوست در پلیس زانو زد.

کوپرنیک پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: “من به دنبال کسی نیستم که تأیید کند.” من شخصاً معتقدم که باید از کسانی که مظلوم هستند حمایت کنم.

مارتین لوتر کینگ ، جونیور ، رهبر جنبش مدنی سیاهپوستان در دهه 1960 ، بر روی زانوی خود افتاد و با بازی ملت آمریکا به یک جنبش نمادین تبدیل شد و به شکل گسترده ای از اعتراض به نژادپرستی بدل شد.

این حرکت نمادین نیز به المپیک راه یافت و دونده های سیاه ، تامی اسمیت و جان کارلوس پس از پیروزی در المپیک مکزیک در سال 1968 و ساختن تاریخ ، این کار را انجام دادند.

محمود عبدل رئوف ، ستاره سابق NBA ، به عنوان سرود آمریكایی كه 20 سال پیش بازی كرده بود ، زانو زد و كولین كپرنیكوس در سال 2016 این جنبش را احیا كرد و بدنبال تعصب هواداران سفیدپوست آمریكایی و دونالد ترامپ شد.

با این وجود بسیاری از ستارگان ورزشی ، مانند فوتبالیست زن آمریکایی مگان راپینو ، از کپرنیک حمایت کردند و حرکات وی را تکرار کردند.

لبرن جیمز یکی از حامیان و معترضین علیه نژادپرستی آمریکا بود و حالا او می خواهد با انتشار این عکس “ادامه یابد”.

روز دوشنبه ، 26 ژوئن سال 1999 ، با وجود اعتراضات مردمی که مأموران پلیس مینیاپولیس زانو زدند و شاهد آن بودند و بر روی گردن یک جورج فلوید سیاه پوشیدند ، آنها حدود هفت دقیقه گردن قربانی سیاه را فشار داده و به قتل رساندند.

مأموران پلیس تیراندازی را می دانستند ، اما از انتشار این فیلم نترسیدند.

در این ویدئو ، وقتی صدای فلوید را می شنوم که چندین بار می گوید “نمی توانم نفس بکشم” ، مردم حتی می توانند مرا معترض بشنوند.

LeBron James به عکسی که ارسال کرده است اضافه کرد:
الان می فهمی؟ یا هنوز مبهم است؟

LeBron James از اسرار پلیس قتل زانو زدن پرده برداشت

دکمه بازگشت به بالا