استان ها

لزوم استفاده هیات نجات غریق لرستان از نیروهای متخصص / ضرورت نظارت فنی و مستمر بر وضعیت استخرهای استان

مدیرکل ورزش وجوانان استان :  لزوم استفاده هیات نجات غریق لرستان از نیروهای متخصص /  ضرورت نظارت فنی و مستمر بر وضعیت استخرهای استان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: هیات نجات غریق استان با توجه به نقش خطیر ناجیان در نجات جان انسان ها از افراد متخصص و لایق و اخلاق مدار استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از  لرستان ؛ سید آرش قیاسیان روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه  در  مجمع انتخاباتی هیات نجات و غریق لرستان که با حضور مهدی حیدری رییس فدراسیون  نجات غریق و غواصی کشور برگزار شده بود با اشاره به اهمیت و نقش بارز ناجیان غریق در جامعه  ، اظهار کرد: با توجه به ارزش های دینی و اعتقادی ما در نجات جان انسان ها که به نجات جامعه تعبیر می شود  نقش ناجیان غریق  کار خطیر وموثری  محسوب می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ،  افزود: میزبانی رقابت های جودو‌ بانوان در سه رده سنی نوجوانان جوانان و لیگ‌بزرگسالان، میزبانی  رقابت های فیتنس چلنج در دو رده سنی ، رقابت های بین المللی  اسکی  پاتیناژ و آلپاین برای اولین بار در استان  و همچنین  رونمایی مدال حجاب از جمله این برنامه ها بود که  اجرای آنها مرهون  زحمات  همکاران اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در سطوح استانی و شهرستانی است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد:  امیدواریم  اتفاقات بهینه ای توسط هیات نجات غریق در حوزه آموزش و  میزبانی ها اتفاق افتاد  و همچنین شاهد  نظارت فنی این هیات  بر استخر ها به صورت استانی و نه مرکز محور  باشیم.

قیاسیان ادامه داد: نظارت فنی هیات نجات غریق بر استخرها باید بدون هیچگونه ملاحظه ای و با اقدامات سختگیرانه  انجام گیرد،همچنین هیات باید  موضوع بازآموزی را مد نظر قرار داده  و محیط  استخر ها را نیز از لحاظ بهداشتی ، ابنیه و … رصد کند.

وی خواستار  هم افزایی هیات نجات غریق استان  با دستگاه های اجرایی  مانند هلال احمر،  آتشنشانی و مدیریت بحران شد و گفت: این اقدام در قالب تفاهم نامه باعث می شود   تا این دستگاه ها  به عنوان لجستیک در کنار هیات باشند.

قیاسیان در پایان تاکید کرد: هیات نجات غریق استان با توجه به حساسیت  فعالیت و رابطه  ناجیان با مردم  باید  از افراد متخصص و لایق و اخلاق مدار در این حوزه استفاده کند.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا