فرهنگی

لزوم اهتمام سازمان‌های لشکری و کشوری به حمایت از ایثارگران

سرلشکر باقری در سومین جلسه کمیته مستندسازی راهبردی رزمندگان بر لزوم حمایت دستگاه های لشکری ​​و کشوری از جامعه ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از سپه نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل ارتش این کشور عصر امروز (دوشنبه) در سومین جلسه کمیته اسناد راهبردی جانبازان با حضور فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران این موضوع را گفت. و بسیاری از وزرا: در صورت وقوع جنگ یا درگیری و تلفات انسانی، رسم جهانی این است که یک کشور یا دولت وظیفه طبیعی دارد که از مبارزان و افرادی که برای دفاع از کشور خود جنگیده اند حمایت کند.

وی درباره اهمیت حمایت از جامعه ایثارگر یک ملت گفت: رفتار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تأکید است. متشکرم. کنگره قوانین خوبی در این زمینه تصویب کرده است و دولت نیز اسناد لازم برای اجرای این قوانین را تصویب کرده است.

باقری گفت: هر دولتی در دوره مسئولیت خود بخشی از این سند را اجرا می کند و ما به سمت بهبود وضعیت رزمندگانمان به ویژه عزیزان دارای معلولیت حرکت می کنیم و 34 سال بعد از پایان جنگ از آن زمان، آنها با تلاش های مقامات برای رسیدگی به این موضوع دست و پنجه نرم کردند.

وی بیان کرد: در دولت های گذشته کارهایی در این زمینه انجام شده است اما از دولت فعلی که رویکرد ویژه ای در این زمینه دارد انتظار می رود به خواست خدا سریعتر عمل کند و همه ما متعهد به کمک به جامعه ملی هستیم. شهدا، در حین اقدام، باید تلاش کنیم تا ذخایر معنوی و اخروی خود و سازمان خود را شناسایی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا