سلامت و دانش

لزوم بستری مادران باردار پرخطر در ICU در ساعات اولیه مراجعه

گزارشگر یک / کوزسان معاون وزیر بهداشت تحت وزارت بهداشت تأکید کرد: زنان باردار پرخطر باید در ابتدای پذیرش در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند تا مراقبت های پزشکی مطلوب تری داشته باشند.

دکتر قاسم جنابابایی امروز (6 ژوئن) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: بیمارستان های بیمارستان های زنان و زایمان و مراقبت های ویژه نوزادان در 4 منطقه ارزیابی سراسری یک کنفرانس فنی است. هدف از این کنفرانس تجزیه و تحلیل سلامت مادران و مرگ و میر نوزادان و ایجاد یک رابطه دو طرفه برای بهبود کیفیت مراقبت از زنان باردار و نوزادان با استفاده از تجربیات ملی است.

به گزارش گزارشگر یک ، وی افزود: “دانشکده پزشکی اهواز یک دانشگاه درجه یک است که از نظر پیگیری ، همکاری و همکاری با سایر دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی منطقه کار خود را به خوبی انجام می دهد. و متشکرم.”

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: “تشکیل جلسات مکرر و بررسی میزان مرگ و میر زنان باردار و نوزاد بسیار مهم است ، زیرا دانستن جوانب مثبت و منفی به ما امکان می دهد خدمات با کیفیت تری به این گروه در جامعه ارائه دهیم.”

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: زنان باردار پرخطر باید در اوایل مراجعه به بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه مادران بستری شوند تا از خدمات بهداشتی بهتر بهره مند شوند.

همانطور که جنابابایی اشاره می کند: موضوعات مشاوره تلفنی نیز برای سازماندهی بسیار مهم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا