اجتماع

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد شهری

مرکز شهرداری با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری در تیرماه بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد تهران شهری تاکید کرد.

به گزارش گزارشگر یک، عبدالمطهر محمدخانی در نشست امروز (چهارشنبه) با موضوع نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری، گفت: این نمایشگاه با اولویت اقتصاد شهری شامل جذب سرمایه گذاری و صدور خدمات فنی و مهندسی از ۱۲ لغایت ۱۷ تیرماه در بوستان گفتگو برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز پیشنهاداتی در حوزه انتخاب توان فنی مهندسی شهرداری تهران و یا حتی راه اندازی فروشگاه شهروند در پیشنهاد از سوی شهرهای همسایه تهران داریم. ر ای مایشگ اه م م ا ا ا ه ای م ر د د اال ی عالات اقای

محمدخانی ادامه داد: در بخش دیگری از این نمایشگاه از اسناد تاریخی شهر و شهرداری تهران رونمایی خواهد شد که به این اسناد توجه می‌شود که برای اولین بار رونمایی می‌شوند و همچنین در سایر نمایشگاه‌های پنل‌های تخصصی مدیران شهرداری و افرادی که از خارج می‌شوند. علاقمندان برگزار خواهند شد که پس از نهایی شدن فهرست پنل ها امکان ثبت هدم آنها نی.

مرکز شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداران یا مدیران، معاونان و سفرای ۱۷ شهرخواهرخوانده تهران در این نمایشگاه دعوت شده اند، افزود: غرفه های مربوطه به شهرهای خواهرخوانده ارائه خواهد شد که در اختیار سفارتخانه ها خواهد بود نمایشگاه کلانشهرهای کشور نیز در این نمایشگاه غرفه خواهد بود. داشت علاوه بر این کلانشهرهای کشور نیز در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: هدف گذاری در این نمایشگاه بر روی نخبگان، اهالی رسانه، تصمیم گیری و تصمیم سازان است که بگوییم چه تصمیمی گرفته و چه چیزی در دستور کار است. در نمایشگاه این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم کمترین اسپری را انجام می‌دهم اما در مقابل بی تردید یکی از مواردی که برای افزایش درآمدهای شهرداری خواهد بود همین نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران به صورت همزمان خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا