عمومی

لزوم تسهیل اشتغال ساحل‌نشینان/ در موضوع ته لنجی با مردم مدارا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالکریم جمیری عصر سه شنبه در فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت:

وی با اشاره به اینکه توسعه بنادر در استان بوش سور از معاون رئیس جمهور و مدیران دولت درخواست شده است ، افزود: “ما تمام تلاش خود را برای توسعه این زیرساخت ها خواهیم کرد که در کوتاه مدت محقق نمی شود.”

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کاهش وابستگی مردم به تهران از طریق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار ، ایجاد شهرهای صنعتی و توسعه زیرساخت های کشاورزی ضروری است.

وی از تلاش مرزبانان سخت کوش برای کنترل مرزها و مبارزه با قاچاق کالا قدردانی کرد. وی گفت: ما با قاچاق کالا و عدم پرداخت تعرفه مخالف هستیم اما با توجه به شرایط موجود باید نسبت به مردم سخاوتمند باشیم.

جمیری ادامه می دهد: “در حالی که با افرادی که مطمئناً نمی خواهند این قوانین را رعایت کنند باید با آنها برخورد قانونی شود ، این درست نیست که همه می گویند قاچاق هستند. به دلیل مشکلات زیادی که در زمینه اشتغال وجود دارد ، مردم راهی دیگر برای تأمین معاش خود ندارند.”

در شورای اسلامی ، نمایندگان ملی بوشهر ، گناوه و دیلم گفتند: “ما در همه سطوح وظیفه داریم که به مردم خود کمک کنیم و در مواردی که به امور معیشتی آنها مربوط می شود ، باید سختگیری کمتری داشته باشیم.”

دکمه بازگشت به بالا