اجتماع

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

فرمانده تاجگذاری کلانشهر تهران با اشاره به تلاش مدیران و کارمندان سازمان بهزجارا در زمان بحران کرونا ، بر لزوم مستند سازی رفتار این سازمان در زمان تکثیر کوبی-19 تأکید کرد.

به گزارش گزارشگر یک، دکتر علی الی زالی – فرمانده ستاد کلانشهر کلانشهر تهران سازمان بهشت ​​زهرا (س) جلسه ای داشت و از کارکنان این سازمان بازدید کرد ، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیران و کارمندان ، رفتار این صومعه را به حماسه ملی و فراملی دانست.

وی درباره نقش غیرقابل جبران این سازمان در مقابله با بحران Quaid-19 اظهار داشت: “نحوه مدیریت PBUH (بهشت زهرا) قبل از بحران تاجگذاری نمادی از مدیریت هوشمندانه و هوشمندانه است که باعث تسریع در کار و رضایت مشتری می شود. البته این مورد است. ” مدیریت در مقابله با سایر بحران ها مؤثرتر است.

“این بحران استاندارد و اندازه گیری مدیریت مقایسه ای در کشور و به ویژه در تهران بود. تیم سازمان بهشت ​​زهرا با افتخار و سفیدپوست بود.”

فرمانده کلانشهر تهران با بیان اینکه افرادی که به صومعه می روند از غم و اندوه بسیار خوشحال هستند ، اظهار داشت: در چنین سردرگمی می توان احساسات منفی ، داستانهای رضایت و علاقه به روند مرکزی را اغراق کرد. درست است. با این وجود ، مردم می توانند از مدیریت هوشمندانه و منظم بهشت ​​زهرا قدردانی کنند.

زالی افزود: تاکنون گزارشی از کار در حال انجام یا به تعویق افتادن در بهشت ​​زهرا با وجود کار با تراکم بالا در بحران تاج گزارش نشده است. این نشان می دهد که اوج عزاداری و افتخار خانواده عزاداری صورت گرفته است.

وی ادامه داد تا کورونا باعث شد که بازماندگان از اوضاع موجود در صومعه و دفن عجیب مردگان یاد کنند. اگر کارمندان بهشت ​​زهرا مداخله نمی کردند ، در شرایط عادی خانواده نباید اجازه دسترسی به مردگان را داشته باشند. بود. داستان ایجاد حماسه در این سازمان نوشته شده است و یک کلمه احساسی نیست.

یکی از مهمترین نقاط اپیدمی صومعه است. از آنجا که رعایت پروتکل های بهداشتی در بین افراد آسیب دیده بسیار کم است. اوج مراقبت های بهداشتی بهشت ​​زهرا (س) نه تنها این صومعه را به یک نقطه شیوع بیماری تبدیل کرد ، بلکه به عنوان یک نقطه امن برای کاهش و کاهش شیوع بیماری نیز خدمت کرده است.

“تمام کارهای سازمان بهشت ​​زهرا تهران بر اساس نظم و اصول حاکم بر عزت ، آداب و رسوم و مراسم بدون نقص است. این تبلور و بیان یک زنجیره مدیریت کامل است.”

فرمانده قرارگاه کورونا در تهران گفت: “برنامه راهبردی سازمان ، پروتکل بهداشت و رعایت حمایت از مدنی ، به خوبی انجام شد.” در این بحران ، ذهن کارمندان نگران شیوع این بیماری در صومعه نبودند.

وی همچنین حمایت از کارکنان بهشت ​​زهرا را بسیار جدی دانست و گفت: یکی از گروه های آسیب پذیر به دلیل شتاب و چالش هایی که در طاعون وجود دارد ، کارمندان این صومعه هستند. این یک گام بسیار مهم برای انجام 5 مرحله غربالگری در سازمان بهشت ​​زهرا است.. اقدامات بهداشتی صومعه باید در مجلات بین المللی ثبت و منتشر شود.

در این جلسه ، زالی مقدمات ثبت نام علمی این افتخار سلامتی را اعلام کرد و گفت: “برخی از گروه ها و گروه های خدماتی افراد ناشناس ناشناخته اند.” باید خلاقیت های حماسی را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: دلبستگی علمی علمی در گروه مدیریت و خدمات سازمان بهشت ​​زهرا به خوبی مشاهده می شود.

سرانجام ، زالی بر استفاده از کلمه حماسه در مجموعه بهشت ​​زهرا تأکید کرد و گفت: “به خصوص از رئیس و کارکنان این سازمان تشکر می کنم.” با به اشتراک گذاشتن نظرات علمی با جهاد ، حرم بهشت ​​زهرا به تصمیم گیرنده حماسه ملی و فراملی تبدیل شده است.

کارمندان بهشت ​​زهرا در خط مقدم خدمات کرونا بودند.

فرمانده ستاد كرونا كلانشهر تهران با حضور در جمع كاركنان سازمان و تشكر و سپاس از تلاش افراد شاغل در اين زمينه براي مقابله با تاج ، گفت: من تعهدات خود را از طرف اعضاي ستاد هماهنگي كرونا مي دانم ( کورونا) ممنونم از تلاشهای برادران و خواهران در بهشت ​​زهرا ، تلاش ارزشمند 24 ساعته و تلاش جهادی ابراز قدردانی کنم.

وی افزود: “کارمندان بیت زارا سازندگان حماسه ایثار هستند و از قلب و روح مجروح خانواده آن مرحوم رضایت دارند که با تلاش مضاعف با غم و اندوه به سمت آنها آمدند.”

فرمانده تاجگذاری کلانشهر تهران گفت: “یکی از گروه های بسیار روشن که راه مقابله با تاج تهران را در پیش می گیرد ، کارمندان سازمان بهشت ​​زهرا هستند. ما باید آنها را بسازیم و خداحافظی کنیم.”

زالی با بیان اینکه “رسانه ها باید بیشتر به نقش کارکنان سازمان توجه کنند ، گفت:” هر تلاشی که در رسانه ها به ویژه در رسانه ملی ذکر شده است هنوز کافی نیست. تلاش کارمندان بهشت ​​زهرا بسیار عالی است “. و بهتر است که زبان از آنها تشکر نکند.

وی توصیف تلاش کارکنان سازمان در کنار مسئولیت کلی در پاکسازی و دفن اجساد افرادی که توسط تاج کشته شده اند ، افزود: “در این بحران ، آنها نتوانستند خانواده خود را ببینند ، اما به آنها خدمات بزرگی نیز داده نشده است.” به این افراد حماسه بین المللی ساخته شد و به آنها گفته شد که دست های خاصی دارند.

زالی گفت: کار کارکنان بهشت ​​زهرا از نظر پاکسازی ، تلاوت و جمع آوری بسیار پیچیده است. علیرغم اینکه بیمار آلوده بود ، خطر ابتلا به عفونت وجود داشت و در حالی که همکاری با بیمار به جسارت متفاوتی نیاز داشت ، اما هنوز کمبودی وجود نداشت.

فرمانده قرارگاه کورونا در تهران گفت: “علاوه بر حفظ مشکلات انسانی ، نکته دوم جامعه ایرانی و اسلامی نگرانی اقوام متوفی از وجود نقایص شرعی در هنگام استحمام ، دفن و دفن برای اطمینان خاطر مردم است.” شریف تهران علاوه بر رعایت تمام مراحل درمانی ، سطح دینی و انسانی و حقوق متوفی را نیز حداکثر از معیارها برآورده می کند.

وی در این جلسه اظهار داشت: امیدوارم نماینده خوبی باشد و گواهی تقدیر از تهران را به مجموعه بهشت ​​زهرا در تهران منتقل کرده ام. من می خواهم از خانواده های محترم کارمندان این سازمان که به عنوان سنگر جامعه پنهان شده اند ، تشکر ویژه خود را ابراز کنم.

تلاش های سازمان بهشت ​​زهرا برای مبارزه با بیماری تاج تلفاتی بود.

مدیرعامل سازمان دکتر سعید خل بهشت ​​زهرا (س) در این جلسه گفت: صومعه بهشت ​​زهرا در 16 ژوئیه سال 1970 تأسیس شد که یکی از بزرگترین صومعه های جهان و از نظر امکانات و تجهیزات ، بهشت ​​است. زهرا بزرگترین صومعه و پناهگاه جهان اسلام است.

وی در مورد اپیدمی کویت 19 گفت: “بحران کورونا یک اتفاق بی سابقه و غیرقابل تصور در بهزوت زارا بود و یک بحران بسیار طولانی بود.”

کارل افزود ، “طرح بحران در این حرم خیلی سریع انجام شد. حفظ جان کارمندان بهشت ​​زهرا ، حفظ جان مردم و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به همراه ملاحظات مذهبی از جمله نگرانی های این سازمان بود.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا در 5 مرحله 3 هزار و 200 کارمند را در این سازمان نمایش داد و فاش کرد: تاکنون تلفاتی در این سازمان ثبت نشده است.

خاله با تشکر از هماهنگی ستاد تاج گذاری اظهار داشت: این فرمانده تمام نیازهای سازمان را بی وقفه ، زمان تلف کرده و در مدیریت تاج بسیار خوب عمل کرده است. سازمان بهشت ​​زهرا با کادر پزشکی و مردم است.

سرانجام وی بر لزوم مستند سازی و ویرایش کتابها درمورد تاج تأکید کرد و گفت: مردم برای حفظ هوشیاری باید اطلاعات را حفظ کنند.

با توجه به ارتقاء علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی در حاشیه این همایش از بخش اوروجیان بازدید کرد و در خدمت شهید نیز حضور داشت.

علاوه بر این ، فرمانده قرارگاه كورونا تهران برای بازماندگان سیرین صبی ، پرستار در اورژانس شیمیایی بیمارستان باكیا تالا عزاداری كرد و در مراسم خاكسپاری حضور یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا