اقتصادی

ماجرای خبر «جیره بندی آب در ١٢ کلانشهر» چیست

پس از انتشار برخی اخبار در چندین رسانه در مورد “آغاز توزیع آب در 12 کلان شهر و کارازوشی که امسال با بحران آب روبرو هستند” ، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توضیحی ارائه داد.

به گزارش گزارشگر یک ، شرکت های مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرده اند: “یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط هیئت مدیره آب و فاضلاب و مدیر عامل شرکت برگزار شد ، ما را از آخرین وضعیت شهر با مشکل کمبود آب در تابستان 1400 آگاه می کند. شرکت مهندسی. اخبار دقیق منتشر شده در تاریخ ذکر شده در 24 و 29 اسفند 1399 در دسترس است در این راستا ، لازم به ذکر است که بسیاری از شهرهای کشور به دلیل مشکلات مختلف در سال های اخیر ، به ویژه خشکسالی مداوم ، در معرض تنش آبی قرار گرفته اند که به معنی افزایش مصرف در مقایسه با حداکثر میزان عرضه روزانه در تابستان است.
در این دوره ، همیشه تلاش شده است تا برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت به حداقل برسد تا اثرات این خشکسالی ها بر منابع آب آشامیدنی به حداقل برسد ، و در نتیجه این برنامه ها ، قرار گرفتن در معرض تنش آب در معرض الکل در سال 547 افزایش یافته است. در تابستان 1394 به 170 شهر در تابستان 1399 تقلیل یافت.
اخبار منتشر شده در این خبرگزاری و در سایت خبری مربوط به تابستان 2014 است. نقل قول ارسال شده در سال 1993 نیز نادرست بود و بلافاصله رد شد. حتی در آن سال ، فقط 47 روز طول می کشد تا از جیره بندی آب در کارازوشی جلوگیری کند و اکنون تأمین آب در کارازوشی ثابت است.
“خوشبختانه ، با تلاش 24 ساعته وزارت نیرو ، در حال حاضر در شهرهای بزرگ کره آب توزیع نمی شود و ما به اجرای پروژه های بازگشت سریع برای کاهش سطح تنش آب در سراسر کشور ادامه می دهیم.”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا