حوادث و رویداد

ماموریت های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست

معاون هماهنگ کننده ناجا در گفتگو با دانش آموزان چهل و یکم دانشگاه علوم انتظامی امین با تأکید بر حفظ روحیه محلی ، انقلابی ، جهادی و تخصصی در مأموریت پیش رو با تأکید بر اینکه حکم مقام معظم رهبری برای همه راهنما و راهنما است ، تأکید کرد: تشریف بیاورید.

به گزارش گزارشگر یک ، سردار محمد علی نوری نژاد وی در مورد مراسم تحلیف و فارغ التحصیلی دانشجویان نظامی از طریق یک کنفرانس ویدیویی با عالی ترین رهبر در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویی کالج قضایی امین (جلد 41) ، گفت: سخنان مقام معظم رهبری که به دست آوردیم برای همه گواه و راهنماست.

او اضافه کرد. “جایی برای سخنرانی و سخنرانی به فرماندهی فرماندهی معظم ارتش وجود ندارد ، اما برای جوانان پرشور در این زمینه امروز مراسم تحلیف و فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح ، از جمله فارغ التحصیلان دانشگاه اجرای قانون ، به دست آمده است. به امین در حضور رهبر معظم انقلاب تبریک می گویم.

معاون هماهنگ کننده پلیس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم ، ادامه داد: “معظم له شما را جوان خواندند” و “و” آماده رفتن به مأموریت ، با این توصیف زیبا از “و” با عزیزان صحبت کردند. قدر خود را بدانید و از این فرصت برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنید.

نوری نژاد موارد زیر را از طریق کنفرانس های ویدئویی با حضور رهبران عالی رتبه در قالب مراسم فارغ التحصیلی و ارتباط ویدیویی برای دانشجویان دانشگاه نیروهای مسلح تأکید کرد. “برگزاری چنین آیینی وحدت و همدلی ارتش را نشان می دهد و باید همیشه در کنار هم باشیم. وحدت مثال زدنی با همه تهدیدها ، به ویژه توطئه استکبار جهانی و سرقت رژیم صهیونیستی روبرو شویم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: “پلیس از نقطه صفر مرزی تا شهرک و مرکز شهر تلاش می کند تا نظم و امنیت را به صورت شبانه روزی حفظ کند و در این شرایط ویروس کرونا گسترش یافته است.” . ، پلیس ماموریت خود را به پایان نرسانده و در آینده نیز این کار را انجام نخواهد داد. زیرا پلیس همیشه در خط مقدم خدمت به مردم است.

وی گفت: نیروی کار بزرگترین سرمایه ناجا است. وی گفت: “با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور ، ما منتظر اقدامات و امکانات لازم برای حفظ سلامت جسم و روح کارکنان عظیم نیروی پلیس و محافظت از سلامتی کارکنان هستیم.” ما استراتژی اولویت اصلی خود را می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم پیروی فرماندهان بهداشت از فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، کارکنان و سربازان ناجا تأکید کرد. باید بگوییم که در این زمینه حداقل آسیب دیدیم.

“در مرکز آموزش و دانشگاه ناجا ، توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از نظر ازدحام در این مکان یکی از جدی ترین استراتژی های پلیس این روزها بوده است.”

نوری نژاد ادامه داد ، “اقدامات احتیاطی در روند جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار مهم است و در این روند ، ما متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای محافظت از سلامت کارکنان ناجا و افراد با لباس سبز هستیم. تزریق محدودیتی ندارد. “

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به شعار پلیس در مبارزه با ویروس کرونا گفت: “دستان خود را داشته باشید”: “ماموریت پلیس بسته نشده است ، اما پیروی از دستورالعمل های بهداشتی کرونا در تمام ماموریت ها و وظایف این یک اولویت اصلی است. .

طبق وب سایت خبری پلیس نوری نژاد ، ما در اراده خداوند شاهد ریشه کن کردن بدنام ویروس کرونا از حضور محکم ، مقتدرانه و آماده دانش آموختگان کالج علوم انتظامی درجه 41 هستیم که علاقه عمومی به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی دارند. امیدوارم انجامش بدم امین ممنون بود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا