عمومی

متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی رو به کاهش است

به نقل از ایرنا در شورای اداری استان تهران اظهار داشت: تاج برای مدت طولانی در زندگی ما وجود خواهد داشت. “وقتی بیماری از بین می رود و زمان کاهش آن مشخص نیست”

“بسیاری از پیشرفت هایی که به نظر می رسد منجر به کاهش اثربخشی بیولوژیکی شده اند ، تاکنون ناموفق بوده اند. بیمارانی که هنوز روش واضح و واکسیناسیون را دریافت نکرده اند ، واکسینه نشده اند.”

نظرسنجی های زالی نشان می دهد که 44.6 درصد از جمعیت تهران به سر کار می روند. اگر منابع انسانی وجود داشته باشد ، سازمان های دولتی باید درگیر شوند.

زالی اظهار داشت: لیستی از مشاغل پرخطر مربوط به کرونا در تهران تهیه شده است و انعطاف پذیری دستگاه باید از فرصت های کار در خانه استفاده کند.

شهید بهشتی ، رئیس دانشکده پزشکی ، گفت: این پس انداز باید به گونه ای انجام شود که روند اداری دچار احتقان و مشکلات نشود و عادی شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رعایت حقوق شهروندان ، باید موضوع ارتباط از راه دور و اجرای مراحل درمانی نیز مورد توجه قرار گیرد ، زیرا باید از فرصت تبلیغ تاج استفاده شود و زمینه هایی برای تحقق کامل و کامل دولت الکترونیکی فراهم شود.

زالی گفت: “در تهران یک شیوه جدید مدیریت به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی متفاوت طراحی شده است و در نتیجه ، هماهنگی بین 25 مدیر که مستقیماً مسئول کنترل و مدیریت تاج هستند.”

فرمانده عملیات مقابله با Corona گفت: “اگر این اقدامات خاص نبود ، بسیاری از صفات موجود در ایالت می توانستند مدیریت تاج را به دلیل تراکم بالای جمعیت و جمعیت دشوار کنند.”

وی استان تهران را به عنوان مرکز بهداشت و درمان معرفی کرد که از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاوه بر تنگناهای سیاسی و اقتصادی کشور ، با مداخله در تهران می توان کلیه مناطق مدیریتی کشور را تغییر داد.

زالی با اشاره به کاستی های نسبی زیرساخت های پزشکی این هفته اشاره کرد و ادامه داد: “این زیرساخت های اساسی متناسب با جمعیت و تراکم نیست و وضعیت آنها بسیار استراتژیک و متفاوت است.”

فرمانده تهران کرونا خاطرنشان کرد: وضعیت خیابانهای اجتماعی شهر تهران از ابتدا تا انتهاست و در ابتدای اجرای این پروژه ، میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله هوشمند به طور متوسط ​​62 درصد است ، پس از 2 هفته برخی از واحدها و بخش ها 28 درصد ، 11 درصد ، 9 زیر٪ سقوط کرد

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، از ظهر اول ژوئیه ، 204،952 نفر در کشور به ویروس تاج آلوده شده اند ، 116 نفر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند و تعداد مرگ و میر تاج به 9623 نفر رسیده است.

از اول ژوئیه سال 2016 تا دیروز تا امروز ، براساس معیارهای واضح تشخیصی ، 2 هزار و 368 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 در کشور شناسایی شده اند که از این تعداد 11114 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

طی 24 ساعت گذشته ، 116 بیمار بر اثر 19 مرگ و میر درگذشت ، که تعداد کشته ها 9،623 نفر بود.

تاکنون 163،591 بیمار بهبود یافته و یا از بیمارستان مرخص شده اند.

دکمه بازگشت به بالا