اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت یک شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: محدودیتی برای تامین سوخت ثانویه صنعت سیمان وجود ندارد و این صنایع می توانند میزان سوخت مایع مورد نیاز خود را با قیمتی نامحدود تهیه کنند. مصرف گاز به اعتبار».

به گزارش گزارشگر یک، جعفر سالاری نسب توضیح داد: شرکت های پخش فرآورده های نفتی با توجه به افزایش مصرف گاز آماده تبدیل شدن به سوخت دوم صنعت سیمان هستند. مصرف گاز آنها

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر سوخت مایع زیادی وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه پیش از مهرماه صنعت سیمان اعلام کرده بود سوخت از آبان ماه قطع می شود، این صنایع اعلام کردند که می توانند هر مقدار سوخت مایع را برداشت کنند. نیاز است.” به؛ صنعت سیمان نیز شروع به برداشت کرده است. البته برخی صنایع پارسال سوخت مایع داشتند و امسال به صورت تقاضا از ما سوخت گرفتند.

سالاری نسب تاکید کرد: برای تامین سوخت جایگزین صنعت سیمان مشکلی وجود ندارد و سوخت رسانی در راه است. این در حالی است که با هماهنگی تامین گاز و برق، سوخت دوم با هزینه مصرف و اعتبار به صنایع گازسوز تحویل داده می شود.

به گزارش گزارشگر یک، کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: این تسهیلات به گونه ای ایجاد شد که صنعت بتواند سوخت را به صورت اعتباری خریداری کند، حتی اگر نقدینگی قبلا تامین نشده باشد. علاوه بر این، سایر صنایعی که ممکن است از سوخت های ثانویه استفاده کنند می توانند شرکت های دولتی پخش فرآورده های نفتی را با همان یارانه تامین کنند.

کد خبر

دکمه بازگشت به بالا