اجتماع

محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که ارائه خدمات ورزشی به قهرمانان پارالمپیک و همچنین قهرمانان پارالمپیک و همچنین معلولین و جانبازان در مجموعه ورزشی شهرداری تهران محدودیتی ندارد.

به گزارش گزارشگر یک ، به نقل از تبلیغات سازمان ورزش شهرداری تهران ، “فرشید اسحقی” گزارش های رسانه ای زیر را درباره محدودیت استفاده ورزشکاران پارالمپیک از مجموعه های ورزشی اضافه کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران همچنان به ارائه خدمات ورزشی می پردازد. به شهروندان مختلفی از جمله جانبازان معلول و عزیز پرداخت می کند.

وی گفت: بیش از 260 هزار شهروند جانباز و معلول در سال گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا از خدمات ورزشی در استان تهران استفاده کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، طی یک سال گذشته ، بیش از 20 مجموعه ورزشی در شهرداری تهران برای استفاده معلولان و جانبازان سازگار شده است و سازمان ورزش شهرداری تهران همیشه خود به جانبازان و خانواده های معلول خدمات ارائه می دهد.

Ishaqi بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه را برای جانبازان و معلولان در رابطه با خدمات ارائه شده توسط 9 مجموعه ورزشی تحت حمایت این سازمان به معلولان و جانبازان ، ارائه خدمات آموزشی-تفریحی به مجموعه های ورزشی ، برگزاری فعالیتهای ورزشی-تفریحی و میزبانی بازی های پارالمپیک تهران برای مردان و زنان از جمله فعالیت های این گروه برای این معلولان بود. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) یک مجموعه ورزشی حرفه ای برای جانبازان و معلولان در تهران است که طبق پروتکل های بهداشتی خدمت می کند.

وی با تأکید بر مناسب سازی مکان ها و مجموعه های ورزشی برای جانبازان و معلولان ، خاطرنشان کرد: تنظیم ارتفاع توالت ، دسترسی به رختکن ، نصب کابین مخصوص برای راحتی گروه خاص ، نصب شیر اهرمی ، قرار دادن دوش در طبقه همکف ، دامنه های ورودی و خروجی استخر بز بدون پله ها و لبه های بلند از جمله این سازگاری ها هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا