عمومی

«محمد» و دوراهی بهشت – پاستور

موقعیت انتخابات ریاست جمهوری 1400 برای مدتی ایجاد شد. به طور فزاینده ای روشن می شود که کدام شخصیت ها و شخصیت های سیاسی کدام موقعیت ها و مناصب را دنبال می کنند و تا چه حد احتمال دارد به آنها برسند. اما اکنون همه در تلاشند تا خواسته های خود را برآورده کنند و سعید محمد نیز به آن سمت می رود.

به گزارش گزارشگر یک اعتقاد همراه با این مقدمه ، وی نوشت که گمانه زنی در مورد سعید محمد که می خواست “در وهله اول” کشیش شود وجود دارد. اما در همان زمان ، برخی از رسانه ها در مورد بازی پیچیده او صحبت می کنند و محمد از فضای انتخابات ریاست جمهوری برای استفاده از گزینه شهردار پایتخت استفاده کرد و گفت که قصد دارد به “بهشت” برسد. هرچه که باشد ، اکنون به دلایل واضح تر ، ما در این راه گام برمی داریم و در تلاش هستیم تا به شهرداری تهران برسیم ، البته خود شهرداری تهران برای رسیدن به ریاست جمهوری. این می تواند یک مقدمه باشد ، اما در این بین تناقضات و تردیدهای زیادی در جریان اصولگرایی وجود دارد و این جریان می تواند همه برنامه ها را در مواجهه با تصمیمات و حوادث جدید هر روز مانع کند ، بنابراین سعید محمد قبلاً برنامه هایی برای بهشت ​​ساخته است. ممکن است تنظیم شده باشد ، اما مشخص نیست که سال آینده چه اتفاقی می افتد و آیا او می تواند این آرزو را برآورده کند!

چند ماه پیش ، نام سعید محمد فقط در محافل خصوصی مطرح شد و رسانه ها و رسانه های اندکی درباره فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا is وجود دارد. او خودش نمی خواست در مطبوعات ظاهر شود. اما کم کم فضای انتخاباتی بر قلمرو سیاست ایران مسلط شد و در میان سیاستمداران نیز او روی صحنه و جلوی دوربین ظاهر شد. همانطور که او در پشت صحنه و مشورت جریان اصولگرایی فعالیت بیشتری کرد. در تاریخ 30 دسامبر 1999 ، حمیدرضا ترگی به ایتمد گفت که سعید محمد در حال رایزنی با احزاب بنیادگرا برای جلب توجه آنها است. مشورتی که نشان داد او برای پاستور ایستاده است. تا همین اواخر تصور می شد که او می تواند در انتخابات ریاست جمهوری رقیب محمد باقر قالیباف باشد. با این حال ، به نظر می رسد سعید محمد مسیر خود را تغییر داده و راهی را که “اعتماد” در گزارش 30 نوامبر 1999 به آن اشاره کرده است ، طی کرده است.

چند روز پیش ، عباس سلیمی به گزارشگر یک گفت: “من نمی دانم شخصی که شما از او نام بردید (سعید محمد) کاندیدای ریاست جمهوری است یا خیر ، زیرا برخی می گویند که او آماده می شود تا شهردار تهران شود.” زیرا در انتخابات بعدی ما نیز انتخابات پارلمانی خواهیم داشت. ” به گفته وب سایت خبری تهران نامه ، سعید محمد در سخنرانی های خود در مورد موضوعات شهری وی از رویکرد فنی و منطقی شهرداری کره قدردانی کرد و همکارانش که اصول وی را دنبال می کنند نسبت به شهردار کمیته اصلاح طلبان پایتخت بسیار انتقاد می کنند ، اما سعید محمد گفت: “من احساس می کنم جایی برای همکاری به این ترتیب وجود ندارد. بدون حمایت ، این نگرانی وجود دارد که فضای شهرنشینی ، ازدحام ، هولوگرام و مشکلاتی که پیش از این تهران رنج می برد دوباره برطرف شود. “ساختن.”

اظهارات سعید محمد همچنین گمانه زنی در مورد برنامه های وی برای شهردار تهران را تقویت می کند. اما به نظر نمی رسد این تصمیم قطعی باشد. این عدم اطمینان ممکن است به دلیل عدم قطعیت جریان اصول گرایی باشد. زیرا آنها اختلافات جدی دارند و هنوز در مورد انتخابات 1400 تصمیمی نگرفته اند.

با درگذشت آیت الله مصباح یزدی ، جریان مخالفان آنها ، یعنی ثبات ، نیز شوکه شد. آنها می گویند در روند برنامه ریزی سیاسی آنها هیچ سردرگمی وجود نخواهد داشت ، اما اینگونه نیست. دیروز قاسم روانبخش گفت: “روال سیاسی جبهه مشروطه که داریم ، پس از مرگ آیت الله مصباح صدمه ای نخواهد دید.” آیت الله مصباح ، افکار و کتابهایش و با شاگردانش پایان نمی یابد افکار نوه ادامه خواهد یافت و ما نیز در انتخابات همین کار را خواهیم کرد. “” اما برخی می گویند که غیبت مصباح یزدی ممکن است مانع ثبات در داخل شود و نتواند نقش مهمی در انتخابات پیش رو داشته باشد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا