عمومی

مدیران اجرایی از ظرفیت انجمن‌های هنری استان سمنان استفاده کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه با مسئولان انجمن هنری استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری دیدار و مدیرعامل محلی یک انجمن و عضو کمیته مدیریت انجمن فرهنگی هنری بود. وی گفت: “شما باید از هنرمندان حمایت کنید.”

وی گفت: “موضوعات کنیسه سمنان تا مرحله ساخت و ساز ادامه خواهد یافت.” وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر این تالار عملیاتی شود و امیدواریم بتوانیم از توانایی های اساتید و هنرمندان در این سالن بهره ببریم.

فرماندار منتخب سمنان همچنین گفت: “هنرمندان باید وحدت را در سطح محلی حفظ کنند. این همیشه مهمترین چالش است و با ساماندهی قوانینی درباره مجوزهای راهنمایی ، توزیع عادلانه تبلیغات رسانه ای در رسانه ها حاصل می شود. “”

خجسته پور افزود: “با توجه به نیازهای در حال تحقق مشتریان و عطش مداوم در اطلاعات و این واقعیت که هنوز منابع علمی ، هنری و محتوایی وجود دارد ، فضای مجازی و توانایی های هنری هنرمندان باعث تغییر در نحوه برقراری ارتباط و استفاده از توانایی ما در ارتباط با مفاهیم می شود.” می توان.” بیایید از نسل جوان استفاده کنیم.

وی گفت: در سال جهش تولید باید بخشی از تولید ما در حوزه فرهنگ و هنر باشد. آنها می گویند محصولات و آثار هنری کشور منبع تأمین هستند و ضمن شناخت توانایی ها و پتانسیل های دولت ، درآمد را تحقق می بخشند و صنعت هنر باید فرصت دولت را به عنوان منبع درآمد تبدیل کند.

معاون سیاسی و امنیتی رئیس جمهور سمنان اظهار داشت: نسبت دانش آموزان به دانشجویان کشور ما بالاترین میزان در کشور از جمله هنر و فرهنگ است و این توانایی را می توان به عنوان مدیر انجمن فرهنگی و هنری استفاده کرد. وی گفت: امروز فیلم ها ، موسیقی ، آثار هنری و غیره تبدیل به صنعت فیلم سازی ، صنعت موسیقی و صنایع دستی شده اند و هنر به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده و منجر به خودکفایی این هنرمند شده است. است.

خجسته پور ادامه داد. وی ادامه داد: با توجه به مسائل اقتصادی و مالی ، در سبد خانگی امروز جامعه ما دارای اولویت هایی از قبیل غذا ، پوشاک و مسکن است و با افزایش هزینه این اولویت ها ، سرانه خانواده فرهنگ و هنر از سبد خانه حذف می شود. “”

دکمه بازگشت به بالا