فرهنگی

مذاکره ایران و اسلواکی درباره گردشگری

کنفرانس توسعه همکاری های گردشگری بین ایران و اسلواکی با هدف ارتقا exchange مبادلات گردشگری به ویژه در دوران پس از تاج برگزار شد.

در ابتدای این نشست ، رادوز دولا ، رئیس جهانگردی در اسلواکی ، گزارشی از وضعیت گردشگری این کشور در دوره ویروس کرونا منتشر کرد و به دنبال آن محمد قاسمی ، رئیس بازاریابی و تبلیغات گردشگری در اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی: حفظ روابط گردشگری با بازار سابق ، و ما گزارش برنامه ایران برای احیای گردشگری در دوران پس از تاج را با تمرکز بر ورود به بازارهای بین المللی جدید مانند اسلواکی ارائه می دهیم.

وی با اشاره به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد گردشگری ایران به عنوان یکی دیگر از مقاصد گردشگران اسلواکی ، بر لزوم ارتقا سطح تعامل بخش خصوصی بین دو کشور به منظور توسعه تبادل دوجانبه گردشگری متعادل تأکید کرد.

قاسمی با تأکید بر پتانسیل غارنوردی ، آب درمانی ، اسکی ، پارک های ملی و طبیعی در هر دو کشور ، یک تجربه موفق و تبادل اطلاعات را بین دو طرف خصوصاً از طریق کارگاه های آموزشی پیشنهاد داد.

نمایندگان بخشهای خصوصی گردشگری هر دو کشور ، SACKA (اتحادیه تورگردانان و آژانسهای مسافرتی اسلواکی) و ITOA (انجمن تور گردانندگان ایران) در حال ذکر انواع محصولات گردشگری در دسترس شهروندان هر دو کشور هستند. پاساکرونا از آغاز روابط دو جانبه گردشگری خبر داد.

علاوه بر این ، تصمیم بر این شد که تورهای مشترک آشنایی با خبرنگاران و آژانس های مسافرتی در هر دو کشور ، تبادل اطلاعات آژانس های مسافرتی و بسته های سفر از طریق بخش خصوصی و نوشتن یک تفاهم نامه برای همکاری گردشگری بین دو کشور در بخش دولتی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا