مراکز درمانی تهرانسر و معرفی پروژه تندگویان

منطقه 21 تهران، در غرب شهر  تهران واقع شده است. محققان بر این باورند که؛ آن‌چه به اهمیت این منطقه از تهران افزوده است. . همجواری این منطقه با صنایع گوناگون و فضاهای مسکونی است. در این منطقه، صنایعی مانند خودرو سازی و داروسازی در کنار سایر کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی مشغول فعالیت هستند. محله‌های باشگاه نفت، تهرانسر، چیتگر، شهرک آزادی، شهرک استقلال، شهرک پایداران، شهرک دانشگاه تهران، شهرک دریا، شهرک شهرداری، شهرک غزالی، شهرک فرهنگیان، وردآورد و ویلاشهر محله‌های منطقه 21 تهران هستند که در این میان، ورد آورد قدیمی‌ترین و پر جمعیت‌ترین محله این منطقه می‌باشد. برای گشت و گذار در منطقه 21 تهران لازم است جاهای دیدنی آن را بشناسیم؛

پارک‌ها و تفریح‌گاه‌ها هنگام گشت و گذار در منطقه 21

1- مجموعه شهربازی سرپوشیده شادی در تهرانسر می‌باشد، اینجا از جمله مکان‌هایی است که می‌تواند زمان گردش در منطقه 21 تهران در نظر گرفته می‌شود. مکانی با پیشرفته‌ترین دستگاها و فضای کامل زیبا و شاد برای تمام سنین طراحی شده است. دستگاه‌های شبیه‌ساز و گیم کامپیوتری و  با امکانات مناسب مانند سفره خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی و فضای خوبی برای تفریح و سرگرمی است.

2-بوستان یاس نیز، پارکی جنگلی ناب با چشم‌اندازی زیبا و محیط بزرگ محیط خوبی برای تفریح و استراحت به شمار می‌رود.

3-از جمله مکان‌های مناسب در هنگام گشت و گذار در منطقه 21 تهران، بوستان قوری است. این بوستان نسبتا بزرگ، امکاناتی مانند مسجد، چادرهای اسکان موقت، امکانات امداد و نجات، ایستگاه اطلاع رسانی، گردشگری غرفه‌های فرهنگی،امکانات ورزشی، سرویس‌های بهداشتی و در اختیار شهروندان قرار دارد. همچنین پیست دوچرخه‌سواری قوری چای نیز از جمله جذابیت‌های این پارک است.

4-پارک گلریز در منطقه تهرانسر نیز با زمین بازی کودکان، زمین فوتبال، خانه اخبار و سرویس بهداشتی مناسب فضایی برای تفریح و سرگرمی است.

5- هنگام گردش در منطقه 21 پارک نیلوفر را فراموش نکنیم. بوستانی زیبا با فضای بزرگ درخت کاری شده با چشم‌اندازی زیبا و مسیرهای سنگفرش در دامنه شیبدار کوه خشکچال قرار دارد.

6-بوستان شهدای خبرنگار در منطقه 21 تهران محله ورد آورد قرار گرفته است.

7- رفتن به باشـگاه سوارکاری شهرک غزالی را نیز می‌طلبد، این باشگاه در فضایی بزرگ و روباز، با مربیانی ماهر آماده میزبانی از علاقمندان به ورزش دلپذیر سوارکاری است.

8-بوستان نرگس، پارکی با فضای سبز دل‌انگیز در میدان اصلی تهرانسر دیده می‌شود.

9-هنگام گشت و گذار در منطقه 21 تهران، پارک اقاقیا در محله تهرانسر روحیه‌ای تازه به ما خواهد بخشید.

10-از بهترین گزینه‌های در زمان گشت و گذار در منطقه 21 تهران، پارک ریما در خیابان شقایق محله تهرانسر می‌باشد.

11- درباره پارک شهدای گمنام فضایی سرسبز در منطقه غرب تهران و در خیابان وردآورد واقع شده است.

مراکز درمانی تهرانسر

مراکز ورزشی منطقه 21 تهران

1-مجموعه ورزشی معلم را هم که در غرب تهران واقع شده در نظر بگیرید. این مجموعه از امکاناتی نظیر سالن بدنسازی و استخر برخوردار است.

2- تحقیقات ایرانگرد نشان می‌دهد؛ در محدوده تهرانسر واقع شده است. این مجموعه امکاناتی مانند زمین تمرین فوتبال و یک چمن مصنوعی حرفه‌ای فوتبال و یک استادیوم مناسب و استاندارد و استخر، سالن بدنسازی، سالن کشتی و سالن ورزش‌های رزمی خوابگاه و سالن تیراندازی دارد.

موزه‌های منطقه 21

1-در زمان گشت و گذار در منطقه 21 تهران حتما به موزه خوردروهای تاریخی هم سری بزنیم و از اتومبیل‌ها و کالسکه‌های قدیمی لذت ببریم.

گشت و گذار در منطقه 21 و مراکز خرید آن

1-در زمان گردش در منطقه 21 تهران، پاساژ الهام در محله تهرانسر نیز جایی مناسب و جذاب خواهد بود این پاساژ با تنوع کالا، آتلیه، مزون لباس عروس و سالن زیبایی می‌تواند نیازهای مراجعه کننداگان را برطرف کند.

2- فروشگاه مبلمان تختخوابشو و کمجا شرکت یاسین کهن، جای مناسبی خواهد بود. این فروشگاه در محله وردآورد با محصولاتی گوناگون می‌تواند پاسخگوی مشتریان خود باشد.

3-پاساژ رحیمیان در بلوار تهرانسر با اجناسی مختلف از شرکت‌های گوناگون در فعالیت است.

4- در لیست گشت و گذار در منطقه 21 مجتمع تجاری شهر بازی الماس محله تهرانسر مرکزی باید در نظر گرفته شود. جایی که می‌تواند پاسخگوی برخی از نیازهای مراجعه‌کنندگان باشد.

مراکز خرید، دلتا، تماشا، مسجد النبی، رضا و شهرداری نیز از دیگر مراکز خرید این منطقه هستند. که در صورت تمایل می‌توانیم زمان گردش در منطقه 21 تهران از آن‌ها هم دیدن کنیم.

اماکن مذهبی منطقه 21

1-از جمله گزینه‌های مذهبی هنگام گردش در منطقه 21 تهران، مقبرة الشهدای پارک گلریز تهرانسر است که مقبره پنج تن از شهدای گمنام دفاع مقدس دیده می‌شود و مورد زیارت اهالی دل قرار می‌گیرد.

2-مقبرة الشهدای شهرک غزالی جایی است که پنج نفر از شهداي گمنام دفاع مقدس در آنجا دفن شده‌اند.

پروژه شهید تندگویان پروژه دولتی با شرایط ویژه در تهرانسر می باشد و جهت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا