استان ها

مراکز مثبت زندگی در حل مشکلات اجتماعی نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک قزوین؛ عیسی قبادی گفت که در مراسم افتتاح 52 مرکز زندگی مثبت در منطقه کازوین ، این مرکز با حضور رئیس جمهور و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در قالب یک کنفرانس ویدیویی در بهزیستی کازوین برگزار شد. یک پدیده جدید اجتماعی که در آن هر یک از آنها توانایی ایجاد چالش های جدی در حوزه اجتماعی را دارند.

وی افزود ، “ما به مرحله ای رسیده ایم که باید بتوانیم مشکلات اجتماعی را با مشارکت بخش خصوصی و دولتی حل کنیم و در این بین ، باید از توانایی های اهدا کنندگان استفاده کنیم.”

قبادی اظهار داشت: شورای اجتماعی کشورهایی که بالاترین رهبران و سران قدرت را دارند اهمیت این رشته را نشان می دهد ، بنابراین ما باید بتوانیم پدیده های اجتماعی محلی را بررسی کنیم و برای مقابله با چالش ها برنامه ریزی کنیم.

وی یادآور شد: موضوعات مهم اجتماعی مانند اعتیاد ، بیگانگی و خودکشی که جامعه را در جلسه شورای اجتماعی این ایالت به چالش کشید در دستور کار نهادهای مربوطه قرار گرفت و این موضوعات مهم بودند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: آینده.

بلیط بخت آزمایی

“مأموریت مهم یک سازمان بهزیستی در زمینه کمک است و دستیابی به پیش بینی ها با قرار دادن کلیه نهادهای مربوطه در کنار این سازمان با سطح بالایی از حرفه ای و شایستگی در زمینه اجتماعی ضروری است. اهداف”.

قبادی اظهار داشت: امروز بسیاری از افراد ، به ویژه افراد نیازمند و نیازمند ، از مزایای رفاهی برخوردار می شوند و ما باید بتوانیم با کمک خیرین به این گروه مأموریت کمک کنیم.

معاون اقتصادي استاندار قزوين گفت: تأسيس “مركز زندگي مثبت” در صورتي كه مسئولان را با دقت انتخاب كرده و نظارت بيشتري بر كار براي رسيدن به اهداف تعيين شده داشته باشيم ، كار مفيد و م effectiveثري است.

“مدیریت در مرکز یک زندگی مثبت باید مورد قبول کسانی باشد که به حل مشکلات اجتماعی و خدمت به مردم علاقه مند هستند. بدون انگیزه مثبت و انرژی از فعالان این حوزه نمی توان موفقیت را انتظار داشت.”

قبادی گفت: مراكز زندگی مثبت مراكز مهم و مهمی در زمینه امور اجتماعی هستند و افراد باید با یك روانپزشك جمعی همكاری كنند و كمك كنند تا بتوانند وظایف و مسئولیت های خود را بر اساس وظایف مشخص در این مراكز انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا