اجتماع

مراکز معاینه فنی تهران شنبه باز است

شهرداری‌ از خدمات‌رسانی استمرار ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلی روز شنبه خبر داد و اعلام کرد: مراکز معارفه فن آنی تهران

به گزارش گزارشگر یک، روابط عمومی و امور بین الملل معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «فردا (شنبه ۲۴ دی) ناوگان حمل و نقل و حمل و نقل عمومی تهران نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام می‌کند.

بر اساس این گزارش، قطارهای مترو در شبکه های مترو و اتوبوس های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق با برنامه زمان بندی روزانه، نسبت به خدمات رسانی به فعالیت ها می کنند. اقدام می کند.

مراکز مکانیزه فنی خودروهای تهران نیز فعال هستند و نسبت به ارائه خدمات حضوری و انجام مراحل معاینه فنی خودرو اقدام می کنند.

در ضمن بنا بر اعلام ستاد معاینه فنی، در روز شنبه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، شهید آبشناسان. چمران و شقایق اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش خواهند شد.

الزامات مربوط به قانون محدوده طرح ترافیک نیز چندین اجرا می شود و نسبت به اعمال در مورد خودروهای بدون طرح ترافیک اددام در خواهان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا