اقتصادی

مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو در حوزه موتور و گیربکس

عان کیفی ی ایان ز از اج ی ی خ خ یژه یژه یژه و ا ا ا و و ز ز از اد اهاپ اال الال

به گزارش گزارشگر یک، سهراب برفروشان تحولات کیفی در دست اقدام شرکت ایران خودرو را در حوزه محصولات و خدمات، آغاز مسیری جدید در ارتقای رضایتمندی مشتریان خواند و گفت: در این راستا طرح‌های متنوع و نوینی تدوین و اجرا شده و در گام نخست، اجرا می‌شود. ص ا ارا ن ن ا ا امایک ز از ای ای ای ای ی ا ا ی ی ی ی ی ش جهش جهش ی اتاد زه ک ک ر و و و.

معاون کیفیت ایران‌خودرو خاطر نشان کرد: طرح ویژه در حوزه موتور و گیربکس، محصولات حاصل از اجرای پروژه‌های چند کیفیت در ارزش و اطمینان از ارتقای کیفیت محصولات است. پس از اجرای ۲۷۲ پروژه مهم کیفی و ساخت برنامه تولید محصولات مستقیم، پیاده‌سازی و اجرای طرح‌های ویژه گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه خدمات، نویدبخش افزایش رضایتمندی و تامین انتظارات پروژه گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

وی بافزود: با بهره برداری از سرمایه گذاری های صورت گرفته در نوسازی تجهیزات خطوط تولید گیربکس و موتور و ارائه نسخه توسعه یافته موتورها (پلاس) و گیربکس های تولیدی، استفاده از فناوری های به روز در آزمون های خودرویی و مجموعه های تولیدی در فرآیندهای قطعه سازان و با هم افزایی ماشین ها. و تعریف برنامه های کیفی مشترک با سازندگان، صیانت از مشتریان محترم در کاملزه مشترک با سازندگان،

این مقام صنعتی با بیان اینکه بر این اساس، عدم بروز ایراد با منشا موتور و گیربکس خودروهای تارا دستی و تارا خودکار که از ابتدای تیرماه تحویل داده می شود، تا شش ماه هزار کیلومتر ضمانت می شود، گفت: خودروهای مشمول این طرح. به واسطه ایرادات احتمالی کیفی در سامانه موتور و گیربکس در محدوده زمانی و پیمایشی اعلام شده به شبکه خدمات پس از فروش مراجعه کنند، از بسته‌های جبرانی ویژه بهره‌مند خواهند شد.

وی با اعلام طرح های ویژه مشروبات الکلی، پذیرش خودروهای بدون نیاز به نوبت گیری از خدمات شبکه پس از فروش ایران خودرو، گفت: حوزه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی، ضمن تخصیص کارشناس پشتیبان به هر مشتری، خدمات رسانی را در خدمات رسانی انجام می دهد. به سرمایه ای که شامل کاهش زمان پذیرش و فرآیند ترخیص است، انجام خواهد داد.
معاون کیفیت ایران‌خودرو ادامه داد: خدمات امدادی ویژه نیز برای خودروهای مشمول این طرح پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به سرعت عمل در خدمات امدادی برای خودروهای مشمول اشاره کرد.

برفروشان ضمن اشاره به اینکه جهش کیفیت ایران‌خودرو در حوزه محصول و خدمات نشان‌گر تحولات عمده در حوزه کیفیت در ماه‌های طرح اخیر است، بررسی می‌شود: گروه صنعتی ایران خودرو خودرو را جزم کرده تا در طول اجرای این، با طرح بازگشایی نقاط قابل توجه. ه از ش ی م، و ا ا ا ا ه ه ر اا ایجاد و ب ارائه ص ب ا ا ا ض ای و ای و پای یاک ااک. پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف مرحله نخست این طرح، در گام مشموصولات دیگری نیز ایران‌خودرو مستقیم با توقف تولید خودروهای ناقص از ابتدای خردادماه امسال و استمرار تولید به صورت عبور، گام مهمی را در افزایش کیفیت محصولات بردارد و هم‌زمان برنامه‌های متعددی را برای افزایش کیفیت محصولات به اجرا می‌گذارند.

معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: تدوین و اجرای طرح تحول کیفی در محدوده ارزش و حوزه‌های تامین، مهندسی و طراحی، ساخت و تولید، فروش، خدمات پس از فروش و فروش، در سه طراحی و تولید محصولات جدید، توقف تولید محصولات. قدیمی و رفع عیوب مزمن و کیفی‌سازی محصولات تولیدی فعلی، در دستور کار گرفته شده که برای عملیاتی شدن محورهای اشاره شده، هفت پروژه توسعه محصول جدید، ۷۳ پروژه بهبود تولیدات کیفی محصولات فعلی و ۱۹۹ برنامه زیرساختی ارتقای کیفیت در طول زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو. در پروژه مجموع ۲۷۹، در سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده و در حال اجراست.

برفروشان گفت: ایران‌خودرو نظارت‌های کیفی از تولید، تولید و خدمات پس از فروش را افزایش می‌دهد تا محصول نهایی را با کیفیت قابل قبولی برای خرید عرضه کند و محصولات نیز در مراحل بعدی، وارد طرح ویژه کیفی گروه صنعتی ایران‌خودرو شوند. گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال، مدت گارانتی تمامی محصولات عرضه شده با مدل ۱۴۰۱ را به سه سال یا هزار و ۶۰ کیلومتر افزایش داده و مطابق با مفاد دفترچه راهنمای خدمات گارانتی، خدمات رایگان در مدت سه سال گارانتی به همه مشتریان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا