عمومی

مردم ایلام امروز در پای صندوق های رای سنگ تمام گذاشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به‌اتفاق اعضای شورای تامین استان شامگاه جمعه از چندین شعبه اخذ رای در شهر ایلام بازدید کردند و در جریان اخذ آرای مردم قرار گرفت‌.

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: در معیت اعضای شورای تامین استان از برخی شعب اخذ رأی بازدید شد و در جریان فرآیند اخذ آرای مردم قرار گرفتیم.

وی با قدردانی از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و بازرسی از نظارت، یادآور شد: با تمهیدات اتخاذ شده همه دست‌اندرکاران تسهیل‌گر اخذ آرای مردم هستند که از همه آن‌ها قدردانی می‌شود.

وی با بیان این‌که هیچ مشکلی برای اخذ آرای مردم وجود ندارد، گفت: خیل عظیم جمعیت در پای صندوق‌های رای بیان‌گر غرور ملی و ولایت‌مداری مردم استان است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: مردم ایلام در طول انتخابات ادوار در مقیاس ملی از نظر مشارکت جزو استان‌های برتر بود که امیدواریم بار دیگر، حماسه حضور خلق شود.

استاندار ایلام به مردم استان توصیه کرد با توجه به تمدید مهلت زمان اخذ رای، برای سرافرازی ایران اسلامی و پشتوانه بالای رییس‌جمهور آینده در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی صندوق انتخابات را مهم‌ترین ابزار دموکراسی عنوان کرد و گفت: هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد به‌طور طبیعی اقتدار نظام نیز بیشتر خواهد بود چرا که انتخابات مهم‌ترین رکن مردم‌سالاری دینی است.

دکمه بازگشت به بالا