عمومی

مردم بر اساس شناخت و کارنامه و برنامه افراد رأی دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، منصور امین ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: “مشکل در حال حاضر کشور به دلیل ناکارآمدی و خستگی دولت در طول هشت سال گذشته است و مردم انتظار دارند جاده جدیدی در 28 ژوئن سال جاری افتتاح شود.”

وی افزود: “دستیابی به وجود افراد بی کفایت و خنده دشمنان نمی تواند به آرمان ها و آرمان های انقلاب برسد. ما برای دستیابی به دولت اسلامی به افرادی مانند شهید سلیمانی نیاز داریم.”

استاد دانشگاه پزشکی اهواز گفت: در سال های اخیر علاوه بر اتلاف وقت و فرصت ها برای رونق کشور و جهش به جلو ، به جای تولید ، منابع مالی کشور به مذاکرات بی فایده و هزینه های سفر بی فایده برای مسئولان وزارت امور خارجه تبدیل شده است امور .

امین اظهار داشت: اگر این بودجه در کنار اشتغال جوانان صرف امور عمرانی یا توسعه زمین می شد ، باعث استکبارستیزی دشمن و شهادت سردار سلیمانی نمی شد.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی “برای مردم” در کوجستان از اهمیت ورود آیت الله رئیسی به قوه مجریه و نه قوه قضاییه صحبت کرد. پس از تأسیس برای هزاره بعدی ، آنها در شرایط فعلی قادر به جلوگیری از تولید فساد نخواهند بود.

استاد دانشكده پزشكي اهواز گفت: بسياري از نخبگان و كارشناسان بر اين باورند كه وضع موجود غير از انتصاب فردي با صلاحيت و باتجربه كه قبلاً امتحان دادگستري را گذرانده باشد ، امكان پذير نيست.

آیت الله رئیسی ، ستاد “برای مردم” در خوزستان گفت: “اگر مردم براساس دانش ، سوابق و برنامه های خود رأی دهند و توجه نکنند ، اصلاحات و تغییرات مثبت در وضعیت فعلی امکان پذیر است. وعده های دروغ و دروغ دو قطبی “

دکمه بازگشت به بالا