استان ها

مسابقات جایزه بزرگ با عنوان “سیامند رحمان” برگزار خواهدشد

به گزارش گزارشگر یک از آذربایجان غربیمحمود کوس راوی اوفا ، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ، که برای شرکت در مقبره گوسیا ماندرمن ، مدیر ورزش و جوانان به آذربایجان غربی سفر کرد ، گفت: “سیا ماجو یک ورزشکار شجاع و خوش اخلاق بود.” در پایان ، فروتنی و فروتنی در مسابقات مختلف عنوان قهرمانی را بدست آورد ، همانطور که رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) گفت: “خنده های شما فراموش نشدنی است.” اما تلاش ها و برنامه های ما برای یادآوری آن خاطرات زنده و انتقال به نسل های آینده است.

وی اولین سالگرد درگذشت “سه شنبه” ، “سیامند رحمان” را جشن می گیرد ، ابتدا موزه او با مقامات دولتی و مهمانان خارجی برگزار می شود و افتخار و عکس های خود را در این موزه به نمایش می گذارد. هدایای اهدا شده و مجموعه 310 کیلوگرم این ورزشکار در کتاب رکوردهای گینس ذکر شده است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک “ما متعهد به حفظ خاطرات زنده یاد” سیام و رامان “، تولید کتاب و مستند در مورد او هستیم ، و داستان او را در کتاب درسی در رابطه با آموزش و پرورش گنجانده و جایزه بزرگ را از آن خود کرده ایم.” سیامند رحمان مسابقه ای با عنوان “همچنین قرار است میزبانی یک مسابقه ثبت شده در تقویم جهانی باشد ، اما امسال به دلیل شرایط خاص کرونا ، این مسابقات به صورت داخلی با مهمانان خارجی برگزار می شود و فینال روز سه شنبه برگزار می شود. پخش زنده در شب و در شبکه ورزش.

ورزشکار فقید “Sia Mandreman” از Osh Slaves در آذربایجان غربی در 4 مارس 2010 بر اثر سکته قلبی دارفانی درگذشت.

این ورزشکار مشهور با رکورد افسانه ای 310 کیلوگرم در بازی های پارالمپیک 2016 با قول رکورد 330 کیلوگرم نام قدرتمندترین معلول جهان را به نام خود ثبت کرد اما خوش شانس نبود.

48

دکمه بازگشت به بالا