اقتصادی

مسدود شدن راه‌های سوءاستفاده از طریق سیم‌کارت و خدمات ارتباطی

به منظور پاکسازی سیم کارت ها با شناسه های متناقض ، سیستمی که خدمات مربوط به خدمات ارتباطی ثبت شده به نام مشترک را جستجو می کند برای جلوگیری از سو abuse استفاده از طریق سیم کارت ها و سایر خدمات ارتباطی ایجاد می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویدئوی “ایران هوشمند” یک سیستم استعلام خدمات مربوط به خدمات ارتباطی را که توسط مقام نظارتی بی سیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده ، مورد بررسی قرار داده است.

در این سیستم می توانید تعداد کلیه خدمات ارتباطی ثبت شده تحت نام خود را جستجو کنید. نتایج این س toال به خط تلفن همراه اعلام شده توسط شما ارسال می شود. در مرحله اول طرح ، تعداد سیم کارت های شرکت مخابراتی و در مرحله بعدی تعداد سایر خدمات ارتباطی مانند ADSL ، تلفن ثابت ، TD-LTE ، WiMAX و غیره اعلام می شود.

برای مراجعه به این سامانه ، مراجعه به وب سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی به نشانی www.cra.ir و بخش خدمات مشترکین تماس با ما کافی است ، ثبت اطلاعات هویتی شما شامل تعداد سیم کارت ها و سایر خدمات ارتباطی ثبت شده به نام شما خواهد بود. پیام متنی دریافت خواهید کرد. دریافت از طریق پیام کوتاه همچنین می توانید با ارسال پیام کوتاه با کد کشور به شماره 3000150 ، تعداد سیم کارت های ثبت شده در نام را بررسی کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا