عمومی

مشارکت بالای نشان دهنده درک و بینش عمیق ملت ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار محمد عبدالله پور در پیام تقدیر از حضور حماسی گیلانیان در صندوق های رای گفت: “این حضور درک و بینش عمیقی را نشان می دهد و اتحاد و همدلی را در داخل کشور تقویت می کند.”

متن پیام این است:

وجود تمام افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی در آزمایش سرنوشت ساز 28 ژوئن 1400 به درستی بیانگر درک و بینش عمیق ، مشارکت سیاسی بالا ، اتحاد ، همدلی و همبستگی تقویت شده در داخل کشور است.

این واقعه بزرگ سیاسی و شعور معرفتی ملی توسط کسانی حاصل شد که بر اساس تشریفات و تاکتیک های خود وحشت و اتحاد را با بهترین شعارها و شعارهای پیروزی نشان دادند ، از خون پاک شهدا ترسیدند و ثابت کردند که آنها در مسیر درست حرکت می کنند. . هدف نهاد مقدس جمهوری اسلامی غلبه بر همه مشکلات است. می آینده.

غیورهای ایران و گیلان بار دیگر مردم سالاری دینی متحد با جهان را به نمایش گذاشتند و در نوزدهم ژوئن شاهد حضور کسانی بودیم که با وجود همه نارضایتی ها از خون شهدا دفاع کردند. صبح بخیر آنها با داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی عاشق ایران شده و دوستان و دشمنان خود را با شکوه وجودشان غافلگیر کردند.

بدون شک یکی از اهداف بسیج در انتخابات ریاست جمهوری توضیح و روشنگری افکار عمومی درباره رئیس جمهوری در سطح جمهوری اسلامی به منظور افزایش مشارکت در انتخابات بود. آنها یاوران مردم و نظام مقدس هستند. جمهوری اسلامی

من حماسه حضور مردم در امام عصر (عجیببه مقام معظم رهبری ، مردم منتخب ایران ، به ویژه مردم مومن ، آگاه و انقلابی جیلانیسم تبریک می گویم.

دکمه بازگشت به بالا