عمومی

مشکل اصلی حمل و نقل عمومی است



با توجه به پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک ،

خبر شبکه تیتر از برنامه امشب، دکتر ایرج حریری، سایت به منظور بازدید برای دریافت مجوز برای شروع نیمه کار یک میلیون شغل و در انجمن صنفی گفت: “نگرانی اصلی ما حمل و نقل عمومی، کارکنان حمل و نقل عمومی به محل کار به دلیل اوضاع امنیتی و به همین دلیل نیز با استفاده از یک وسیله نقلیه شخصی را تحت تاثیر قرار ما توصیه می کنیم که بند.

وی گفت: “ما باید برای مقابله با مسافت اجتماعی که ستون اصلی حمل و نقل عمومی است ، راه اندازی مجدد راه اندازی مجدد را آغاز کنیم.”

معاون وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ها و تاکسی ها ، گفت: به طور کلی ، برآورد ما از روز اول اجرای مسافت طولانی خوب و رضایت بخش است.

او می گوید: “ما تاج را برای سلامتی نمی بینیم.” وی ادامه داد: در بسیاری از مناطق کشور ما از بیماری خود رنج می بریم و باید به یاد داشته باشیم که بیشتر کارکنان مانند نیروی انتظامی و کارکنان مراقبت های بهداشتی دارای واحدهای برق ، آب و گاز هستند. و … آنها بسته نیستند ، بنابراین ما باید تصمیمی واقع بینانه بگیریم ، از طرف دیگر ، ما باید بر وضعیت خانواده ها و فقرا که کارگران روزمره هستند ، دست اندر کاران و یارانه ها هستیم.

هرییریچی گفت: واکسن تاج و دارو حدود 18 ماه زمان می برد. “حتی اگر این واکسن ساخته شده باشد ، 40 تا 50 درصد مؤثر است و طول می کشد تا آن را برای کل جهان و برای بیماران مناسب بگذارد.” ما باید ویروس را کنترل کنیم زیرا نمی توان آن را از بین برد و کاملاً از بین رفت ، و ما باید عادت کنیم که زندگی مسالمت آمیز با coronavirus داشته باشیم.

وی گفت: ما فقط به مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و بهداشتی اجازه می دهیم و متأسفانه گذرگاهها برخی از این مراکز به نوعی طراحی شده اند. این به دلیل تراکم جمعیت و شیوع بالای عفونت در بین آنها است و این اساس تصمیم ما است.

معاون وزیر بهداشت این سیستم را سرلوحه و اولویت سیستم و قرارگاه کشیون به عنوان ولی فقیه و رئیس جمهور در صحت عامه عنوان کرد و گفت: و اطمینان بیشتری لازم است.

حریرچی گفت: راه ارزیابی برنامه ریزی از راه دور هوشمند ، دوره ناظرین ، بازرسان ، اصناف و بیماری ها است و “ما قطعاً در ماه مه مراقبت بیشتری خواهیم کرد.”

وی گفت: “برای اولین بار طبق نظرسنجی ها ، همه اقتصاددانان جهان با هر ایدئولوژی موافق هستند و این برای شکستن محاصره و بازگشایی اقتصاد است.”

معاون وزیر بهداشت ضمن اظهار نظر در مورد اهداف برنامه فاصله هوشمند ، گفت: در این مرحله یکی از اقدامات و اهداف ما شناسایی افراد بدون علامت است زیرا آنها مانند بمب هستند و می توانند بیماری را برای دیگران گسترش دهند. ما نیز به افراد آلوده مبتلا می شویم آنها مورد آزمایش و آزمایش قرار می گیرند و در صورت آلوده شدن در آنها بازداشت می شوند.

ابراهیم دورستی ، عضو هیئت مدیره اتاق اتحادیه های صنفی نیز با انتقاد از سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی ، خواستار توجه بیشتر به وضعیت مالی اصناف و حمایت بیشتر و تحمل بیشتر در بیمه و مالیات شد.

وی گفت: “از یک طرف ، ما می گویم که مردم باید در خانه بمانند. از طرف دیگر ، ما می خواهیم اتحادیه ها مالیات های خود را بپردازند.”

وی گفت: “ما نمی دانیم افراد بیشتری در فروشگاه های زنجیره ای یا اتاق های صنفی وجود دارند یا خیر.”

در ادامه این برنامه ، مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه فربوش نوبخت یادآور شد: این مترو برای حمل و نقل انبوه طراحی شده است. می تواند 1.5 میلیون مسافر را حمل کند ، اما امروز 300000 مسافر داریم.

نوبخت گفت که ما مطابق با سیاست های کلی دفتر تاج گذاری هستیم و بر همین اساس پیش می رویم. و مسافران قبل و گاهی اوقات بر روی پله برقی توجه نمی کنند ، اما باید دویدن داشته باشیم و ببینیم چقدر موثر است.

محمود تارفای ، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به حرکت حدود 2 میلیون مسافر در اتوبوس روزانه ، اظهار داشت: رکود اقتصادی در هفته انتقال ما 170 هزار نفر بود که این در مقایسه با سالهای گذشته هشتم کمتر و متراکم تر است. آنها این کار را می کنند ، و مأموران ما دائماً یادآوری و کنترل می شوند.

مرتضی زمانی ، مدیرعامل اتحادیه رانندگان تاکسی کشور اظهار داشت: در مقایسه با ماه قبل ، امروز مسافر بیشتری داریم و 60 درصد مسافر بیشتر داریم.

وی گفت: اگر ساعت کار کارکنان شناور باشد ، در رفت و آمد مسافر کمتری خواهد داشت.


این نوشته از سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا