عمومی

مصائب پس از صعود – گزارشگر یک

از این پس فرهاد مجیدی باید جانشین فراز کمالوند پیدا کند و کادر فنی خود را کامل کند. در همین رابطه به من گفتند که مجیدی در مورد مربی اسپانیایی نظر دارد. مردی که پیش از این سرمربی فرهاد در تیم ملی امید بود ، گزینه اصلی او بود ، اما همکاری دو طرف غیرممکن بود.

به گزارش گزارشگر یک دنیای اقتصاد “استقلال بعد از تجربه صعود شیرین و گرم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، اکنون با چالش های مختلفی روبرو شده است. مسائلی که قلب هواداران این تیم را به خود جلب کرده و باشگاه باید با عزم جدی درباره آنها فکر کند. وجود دارد.

جدایی فراز از فرهاد

فرهاد مجیدی با بازگشت به نیمکت استقلال از فراز کمالوند دعوت کرد تا با او کار کند و یک مربی حرفه ای که هدایت چندین تیم در لیگ برتر را بر عهده داشت موافقت کرد که به عنوان دستیار به مجیدی بپیوندد. در این دوره نتایج خوبی نیز بدست آمد ، به ویژه پس از صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، بسیاری از تحلیلگران به نقش ویژه فراز در این موفقیت اشاره کردند. با این حال زمزمه هایی درباره حضور کمالوند روی نیمکت سایپا وجود داشت. آنچه روز یکشنبه حتی بدتر شد ، سوق دادن کمالوند به نقطه جدایی از استقلال بود. این مربی همچنین جدایی خود را در رسانه ها پوشش داد و تأکید کرد که سایپا می خواهد به باشگاه کمک کند زیرا به او احتیاج دارد. اعلام این خبر روز گذشته نگرانی هواداران استگال را برانگیخت. به خصوص کسانی که پیشرفت فنی و نظری تیم را به کمالوند نسبت می دادند. باید دید جدایی وی چگونه شرایط استقلال را تغییر می دهد.

ممنوعیت جذب خارجی ها

به هر حال از این پس فرهاد مجیدی باید جانشین فراز کمالوند پیدا کند و کادر فنی خود را کامل کند. در همین رابطه به من گفتند که مجیدی در مورد مربی اسپانیایی نظر دارد. مردی که پیش از این مربی فرهاد در تیم ملی امید بود ، گزینه اصلی او بود اما همکاری دو طرف امکان پذیر نبود. اکنون مجیدی می خواهد این مربی را به ایران ببرد اما باید بدانید که این ایده ، حداقل تا پایان فصل ، به دلیل اجرای قانونی مبنی بر ممنوعیت بیگانگان ، عملی نیست. در فصل جدید می توانید قوانین را برای استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی تغییر دهید ، اما اکنون نه!

پنجره بسته

روز یکشنبه خبر نگران کننده دیگری در مورد بسته شدن پنجره سابق باشگاه استقلال منتشر شد. مشکل این است که لکیچ ، مربی سابق صربستان استقلال که فصل گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود ، از درخواست خود از فیفا شکایت کرد و اکنون فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه ایرانی ، پایان آبی پوشان را اعلام کرده است. پنجره انتقال البته جای نگرانی نیست. این به این دلیل است که خواسته های مربیان صربستان کم است و باشگاه می گوید اگر هزینه آن را پرداخت کنید ، می توانید دوباره پنجره را باز کنید.

در موقعیت خنثی با عربستان بازی می کنید؟

فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تصمیم گرفته است از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا “در حال حاضر” برگزار شود. اینکه آیا این تصمیم تغییر خواهد کرد ، باید در هفته های آینده مشخص شود. در جدول و نمایش تساوی ، پرسپولیس در این دیدار تنها میهمان استقلال تاجیکستان است ، اما قرار است استقلال و تراکتور به ترتیب میزبان الهلال و النصر عربستان باشند. در همین حال ، به نظر می رسید که حضور دو تیم ایرانی در عربستان در مرحله گروهی دیگر مشکلی با وجود تیم سعودی در ایران ندارد ، اما به نظر می رسد این مسئله وجود ندارد و عرب های مختلف استقلال-الهلال و تراکتور- النصر طی روزهای گذشته ، رسانه ها در مناطق بی طرف گزارش دادند. اگر درست باشد ، این یک سردرد بزرگ دیگر برای هر دو تیم خواهد بود.

الهلال به دنبال تقویت جامع است

علاوه بر همه اینها ، استقلال در مرحله یک هشتم نهایی سخت ترین تساوی را دارد و باید به مصاف الهلال عربستان برود. الهلال عملکرد ناامیدکننده ای در لیگ قهرمانان آسیا داشت و در مرحله گروهی جایگاه کمی داشت. به همین دلیل ، الهلال در کنار راجر میکاله ، مدیر برزیلی نخواهد بود. این باشگاه سعودی در تلاش است تا ماه سپتامبر که مرحله حذفی مسابقات آغاز می شود ، خود را تقویت کند. آنها با خوزه مورایس ، دستیار سابق اینتر در مورینیو ، که قرار است به ریاض پرواز کند ، به توافق رسیده اند. الهلال نیز در مرحله خرید بسیار جدی است و حتی شایعاتی در مورد احتمال وجود موسی مارگا مهاجم مالزیایی پورتو وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا