عمومی

مصرف مرغ در استان سمنان روزانه ۳۰ تن است/قیمت مصوب ۲۰۴۰۰تومان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی تشنه دل عصر دوشنبه در یک کنفرانس ویدیویی با یک خبرنگار گفت که مشکل مرغ با جوجه ریزی و دوره انتقال 40-50 روزه به طور کلی به حوادث 50 روز گذشته نسبت داده شده است. در فرآیند طیور ، کمبود جوجه ریزی معمولاً طی 50 روز آینده ظاهر می شود و به دلیل نوسانات موجود در بازار طیور ، جوجه ریزی در ماه سپتامبر نتیجه آن است.

وی با بیان اینکه در ماه سپتامبر با توجه به مشکلاتی که تولیدکنندگان محلی طیور شاهد آن بودند ، کاهش چشمگیری در جوجه کشی های محلی مشاهده کردیم افزود: نوسانات بازار مرغ به دلیل این کاهش در جوجه کشی است و البته امروز می بینید که این مشکل در حال کاهش است. به عنوان مثال در بازارهایی مانند تهران بازدهی آرام و کم قیمت را شاهد هستیم.

وزیر تنظیم بازار استان سمنان گفت: تولیدکنندگان محلی طیور مشکلات زیادی در تولید خود دارند که از جمله آنها می توان به سختی تولید نهاده ها اشاره کرد. استان سمنان منتقل می شود.

وی گفت: حدود 350 تاسیسات تولید مرغ گوشتی در استان روزانه 300 تن مرغ تولید می كنند كه 10 درصد این مقدار روزانه 30 تن در داخل استان مصرف می كند و مابقی به استانهای همجوار به ویژه تهران صادر می شود.

وی گفت: 99 درصد مازاد مصرف تولید مرغ گوشتی در استان سمنان به تهران صادر می شود.

رئیس سکوت استان سمنان درباره سوال آنلاین در مورد قیمت تایید مرغ محلی توضیح داد. آنها همچنین می توانند تخلفات را به 124 سیستم از جمله فروش بیش از حد و کم فروشی گزارش دهند. در همین حال ، از تولیدکنندگان می خواهیم مقدار وعده داده شده مرغ را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم برای حل مشکل همکاری کنیم.

وی که تشنه کمبود مرغ است ، گفت: وقتی مرغ در بازار کم بود ، به جز دو روز ، شاهد توزیع همه سهمیه ها در استان سمنان بودیم ، به عنوان مثال 10 تا 12 تن مرغ در روز در سمنان. مشکل ما تأمین و توزیع نبود ، زیرا روز افتتاح بازار به همان میزان مرغ داشتیم و روز پنجشنبه هفته گذشته 17 تن مرغ در شهر شمنان توزیع می شد ، اما کمبود آن ناشی از ذخیره سازی داخلی بود.

او اضافه کرد. “وقتی مردم از التهاب بازار مرغ در رسانه ها ، به ویژه در مناطق همسایه مانند تهران مطلع می شوند ، به طور تصادفی بیش از نیاز خود را خریداری می كنند و در خانه ذخیره می كنند. در نتیجه ، با وجود توزیع همه سهمیه ها ، ما هنوز مرغ در بازار داریم. ما شاهد کاهش و کمبود هستیم ، امروز بهتر است ، مرغ با قیمت مصوب در چربی گردش می کند و ما التهاب کمتری خواهیم داشت.

رئیس معدن و تجارت استان سمنان گفت: ما با دو دسته گران و گران مواجه هستیم. با افزایش ورودی های دام ، فاکتور تولید مرغ باید به طور طبیعی افزایش یابد که این طبیعی است. بازار مرغ تعمیق یافته است.

دکمه بازگشت به بالا