عمومی

مطالبه‌گری در رسانه باید برای جامعه نتیجه به دنبال داشته باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیزدهمین دوره از جلسات دفاع امروز عصر امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه با حضور سازمان بسیج رسانه در سالن همایش های سپاه در استان قزوین برگزار می شود.

محمد شجاعیان خاطرنشان می کند که رسانه ابزاری برای حل مشکلات مردم و دولت است و “وقتی قدرت رسانه ای در استان وجود دارد ، نباید ببینید مشکلات ساده روی زمین مانده است و باید در این زمینه تجدید نظر کنید.

وی افزود: “ما دیده ایم كه الگوی رسانه ای طلبكار در مدت كوتاهی به نتیجه رسیده است و به جامعه رسانه ای اجازه می دهد برای حل مشكلات بزرگ اقدامی انجام دهند.”

مدیر عامل خبرگزاری آنلاین گفت: “ما باید بر روی مشکلاتی تمرکز کنیم که حل این مشکل برای مردم به وجود آورده و عواقبی را به دنبال خواهد داشت. زیرا اخیراً در کشوری که کمک های بی شماری به مردم کرده است با روشی افشاگری روبرو شده ایم. گفتم.

این مقام مسئول گفت: “ما قطعاً در زمینه حل مسئله و مطالبه گری نقاط ضعفی داریم و تاکنون هیچ کار اساسی انجام نشده است ، بنابراین ما باید محتوای اساسی را برای این موضوع ایجاد کنیم و تعارض رای گیری ایجاد خواهیم کرد.”

شجاعیان با بیان اینکه متأسفانه اکثر رسانه ها رویداد محور هستند ، گفت: معیارهای ارزیابی مدیران محلی ما بر اساس نیاز آنها است. اگر همه رسانه ها هدف داشته باشند ، مطمئناً نتایج قابل توجهی حاصل می شود ، بنابراین بهتر است همه رسانه ها در استان قزوین موضوع را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما مشتاقانه انتقاد از دستاوردهای خود را داریم ، گفت: “اکنون سازمان تبلیغات در زمینه های ایجاد شغل ، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی شغل خوبی برای گفتن دارد و مأموریت ما در این زمینه و در هر استان مشخص است. مأموریت جهاد دادن به او. “

مدیرعامل خبرگزاری آنلاین گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا ، امسال بخشی را با عنوان” حسینیه آنلاین “در رابطه با فعالیت های حوزه محرم راه اندازی کرده ایم که در آن لیست تمام گروه های رسمی و برجسته مذهبی سراسر کشور را می توان در خبرگزاری یافت. وجود دارد.” .

مقامات افزودند که این هیئت در سیستم اطلاعاتی پرچم ثبت شده است. “ما پوشش رسانه ای و حداکثر پوشش مجالس خانوادگی و خدمات یادبود سنتی در سراسر کشور را در دستور کار داشتیم و عملیات اربعین آغاز شد. هماهنگی و همدلی.

دکمه بازگشت به بالا