اجتماع

معاون سازمان محیط زیست: اجازه ندهیم محیط زیست ایلام بیش از این تخریب شود

  معاون سازمان محیط زیست: اجازه ندهیم محیط زیست ایلام بیش از این تخریب شود

گزارشگر یک/ایلام معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با اشاره به این که قطعا زاگرس محلی برای دفن غذا نیست گفت: شهرداری ها وظیفه دارند زباله ها را تفکیک کنند و بازیافت کنند که در این زمینه نیاز به فرهنگ دارند.

دکتر «حسن اکبری» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام اظهار کرد: بعد از ورود به استان حس بدی به بنده دست داد چون من چهره‌ای بهتر از استان در ذهن داشتم.
عان یط یط ز ازان ف زی زی ا ا ا ا ااد: اگ و هه ی پیش پیش ب خش ز زی از ز اع. باید در این تغییر رفتار تغییر کند و به گذشته برگردیم. همه ما باید مواظب این نعمت‌ها باشیم در غیر این صورت در آیده باز خواسی خو.
اکبری تاکید کرد: آیا استان ایلام بسیار صنعتی نیست اما باید نظارت بر ما دقی باشد. اگر به همین شکل منابع زیستی را از دست دادن از نظر اقتصادی نیز می‌دانید اگر به همین شکل منابع زیستی را از دست بدهید.
معاون محیط زیست محیط زیست محیط زیست کشور افزود: ما معتقدیم بزرگ‌ترین محرگترین سرمایه معاون محیط زیست اگر به سمت توجه به مردم برویم نتیجه بهتری میگیریم. همچنین شاهد درآمدزایی از محیط زیست و بازگشت آتین منابع مالی برای ازیم. اجازه ندهیم محیط زیست استان بیش از این دچار تخریب شود. ما با خشکسالی و تغییر اقلیم داریم. از دستگاه‌هایی که می‌توانند نقشی در حفاظت داشته باشند، می‌خواهم که حامی محیط باشند.
اکبری با تاکید بر اینکه باید زاگرس جایی برای دفن نیست، گفت: شهرداری ها وظیفه دارند را تفکیک و بازی کنند که در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی دارند. رسانه ها و صدا و سیما در زمینه فرهنگ سازی می توانند نقش مهمی داشته باشند. یک اداره کل به تنهایی و با این جمعیت کم نمی‌تواند به حفظ این منابع بپردازد. امیدواریم مدیرکل جدید با دوستان کارهای خوبی را به انجام کمک انجام دهید. مطمعنا این دولت همراهی را در حفظ محیط زیست داشته است.
«ناصر نجفی» معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی نیز در این نشست با اشاره به اینکه ایلام پایتخت زوار امام حسین (ع) است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که بیش از 65 درصد از ایلام را به عتبات مشرف می‌کنند و همچنین بیش از آن می‌شوند. از ۸۰ تا ۸۵ درصد مسیر ایلام را برای بازگشت انتخاب کنند که این وموضوع نیاز به ایاز به یاز ۸۰ تا یر ایلام را برای بازگشت انتخاب کنند.
معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانی ایلام توضیح داد: ایلام ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که این یک پتانسیل بسیار خوب است و نیاز به نگهداری و خدمات بیشتر دارد. خصوصیات در این مرز باید با شکارچیان برخورد و مشکلات این حوزه حل شود.
نجفی با اشاره به اینکه در استان به نیرو و امکانات بیشتری داریم، گفت: ۵ شهرستان استان دارای ساختمان اداری هستند و الان در مکان‌های اجاره‌ای در حال فعالیت هستند. سیستم بی‌سیم و ماهواره‌ای باید فعال شود. در حوزه آموزش همگانی و فرهنگ سازی باید فعالیت بیشتری انجام شود.
معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانی ایلام افزود: تعداد شرکت‌های آلوده را به تهران معرفی می‌کند که از این تعداد 4 مورد تأیید قرار می‌گیرد که تعداد استان‌ها بیشتر از این تعداد است که نیاز به توجه بیشتر به مسولان کشور دارد. دارد.
ر پای آن ای زاز زات «غاما ابای» ی ساق و و «ی ضا» ه ع آن ت ف اظ ا اتای ش.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا