عمومیگزارشگر کسب و کار

معتبرترین شرکت گلخانه ساز در ایران

احداث گلخانه یک روش مناسب و محبوب برای کسب درآمد محسوب می‌شود و با توجه به سرمایه‌ای که برای احداث آن در نظر گرفته می‌شود، می‌توانند نیازهای مختلفی را برطرف کنند. با توجه به این‌که محصولات تولید شده در گلخانه از جمله محصولات پرمصرف در زندگی روزمره هستند، بنابراین طرفداران زیادی پیدا کرده و به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است. از خدمات شرکت‌های معتبر گلخانه ساز در ایران برای احداث گلخانه، می‌توان استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شد.

تعداد زیادی شرکت گلخانه ساز در ایران وجود دارد که باید با توجه به کیفیت ماشین‌آلات و خدمات مورد استفاده در گلخانه، معتبرترین آن‌ها را برای ارائه خدمات انتخاب کرد. در این گزارش قصد داریم شما را با سپید الوند که معتبرترین شرکت گلخانه ساز در ایران است، آشنا کنیم.

آشنایی با مزایای احداث گلخانه توسط شرکت‌های گلخانه ساز

بهتر است قبل از استفاده از خدمات شرکت‌های گلخانه ساز، با مزیت‌های آن آشنا شده و اطلاعاتی در این مورد کسب کرده و با آگاهی کامل اقدام به عمل فوق کرد.

بازدهی بسیار زیاد

در بسیاری از موارد، افراد به‌دلیل قیمت بالایی که زمین‌های مخصوص کشت دارند، توانایی کشت و برداشت در یک فضای باز و به‌صورت عمومی را ندارند. این روش‌ها دارای بازدهی کم و هزینه‌های زیادی خواهند بود. استفاده از روش‌های کشت گلخانه‌ای این مشکلات را برطرف کرده است. شرکت‌های گلخانه ساز درایران با احداث گلخانه‌ها توانسته‌اند بیشترین بهره‌وری را از کوچک‌ترین محل‌ها به ‌دست آورند.

داشتن قابلیت تنظیم عوامل محیطی

در حالت عادی و در محیط‌های غیر گلخانه‌ای، درختان و بوته‌ها در مواقع خاصی از سال قابلیت رشد دارند و در برخی از فصل‌ها میوه می‌دهند. گلخانه سازان برخی از ماشین‌آلات و تجهیزات مخصوص را ارائه داده و به شما این امکان را می‌دهند که خودتان میزان دما را مدیریت کرده و عوامل محیطی دیگر را کنترل کنید. با توجه به این‌که گلخانه‌ها محیط سربسته‌ای هستند، عوامل خارجی و محیطی روی آن‌ها تاثیرگذار نخواهند بود.

بالا بودن ميزان کیفیت محصولات

از آنجايي‌كه در گلخانه‌ها عوامل محيطي مديريت و كنترل مي‌شوند، محصولاتي كه از اين روش به ‌دست مي‌آيند، كيفيت بالايي خواهند داشت؛ در نتيجه با توجه به كيفيت مناسب محصولات گلخانه‌اي، قيمت آن‌ها نيز در بازار نسبت به ساير محصولات بيشتر خواهد بود. بنابراين هر چه محصولات با كيفيت‌تري توليد كنيد، درآمد شما نيز افزايش پيدا مي‌كند.

مراحل احداث گلخانه

استفاده از خدمات شركت‌هاي معتبر گلخانه ساز، باعث سريع‌تر و راحت‌تر شدن احداث گلخانه مي‌شود؛ چراكه اين شركت‌ها به خوبي با ترفندهاي كاهش هزينه و سرعت بخشيدن به احداث گلخانه آشنا هستند.

طراحی نقشه گلخانه

اولین قدم برای احداث گلخانه، طراحی نقشه آن است که اهمیت زیادی دارد. برای اخذ مجوزهای مختلف و ساخت گلخانه نیاز به یک نقشه قابل استناد و تخصصی از گلخانه است. برای داشتن یک نقشه مناسب، می‌توان از افرادی که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارند، کمک گرفت.

تهیه تجهیزات مورد نیاز برای احداث گلخانه

تعداد و مقدار تجهیزات مورد نیاز برای احداث گلخانه بستگی به ابعاد و گستردگی گلخانه دارد. این تجهیزات و علی‌الخصوص ماشین‌آلات تخصصی را که در بازار خیلی زیاد یافت نمی‌شوند، را می‌توان از گلخانه سازان معتبر خریداری کرد.

نصب کردن کمان‌ها و پایه‌های گلخانه

یکی دیگر از مراحل احداث گلخانه، نصب کمان‌ها و پایه‌های آن است. بعد از تهیه نقشه و خریداری تجهیزات مورد نیاز، نوبت به این مرحله که از مراحل عملی احداث گلخانه است، می‌رسد. نصب پایه‌ها و کمان‌های گلخانه باید مطابق با ابعاد و زمین گلخانه باشد. برای به حداقل رسیدن مشکلات، محل نصب پایه‌ها و کمان‌های گلخانه در نقشه گلخانه ذکر می‌شود. تمام مراحل مذکور را می‌توان به شرکت‌های گلخانه ساز سپرد و از تجربیات آن‌ها استفاده کرد.

لوله‌کشی و سیم‌کشی

مرحله بعدي در احداث گلخانه، نصب خطوط آب و برق است. اصلي‌ترين كاربردي كه لوله‌هاي آب در گلخانه دارند، آبياري گياهان در نظر گرفته مي‌شود. در اين زمينه مي‌توان از سيستم‌هاي پيشرفته‌اي كه در ساعات مشخصي از روز به آبياري گياهان مي‌پردازند، استفاده كرد. همچنين موقع سيم‌كشي گلخانه بايد به اين نكته توجه شود كه برق، هيچ‌گونه تماسي با آب لوله‌ها نداشته باشد. كمك گرفتن از شركت‌هاي گلخانه ساز اين اطمينان خاطر را به شما مي‌دهد كه تمام موارد ايمني رعايت خواهد شد.

نصب کردن پنجره سقفی و دیواری در گلخانه

برای افزایش بازدهی گلخانه و بهبود رشد گیاهان و میوه‌دهی آن‌ها، باید چند پنجره سقفی و دیواری نصب کرد تا با باز کردن این پنجره‌ها، هوای گلخانه تهویه شود. همچنین برای تابیدن نور خورشید نیز از این پنجره‌ها استفاده می‌شود که از دیگر مزیت‌های آن به‌شمار می‌رود.

استفاده از پلاستيك براي پوشاندن اسکلت گلخانه

در مرحله آخر، بايد از يك لايه پلاستيكي مقاوم براي پوشاندن اسكلت گلخانه و عايق كردن آن در مقابل عوامل بيروني، استفاده كرد. البته از روش‌هاي ديگري هم براي پوشاندن اسكلت، مي‌توان استفاده كرد، اما استفاده از پلاستيك، رايج‌تر است. با توجه به اين‌كه گلخانه‌ها معمولا در ابعاد بزرگ و با ارتفاع بلند ساخته مي‌شوند، براي اجراي اين مرحله به تجهيزات و نيروي انساني زيادي نياز خواهد بود. بنابراين مي‌توان از شركت‌هاي گلخانه ساز در اين زمينه كمك گرفت و اين مرحله را به نحو احسن به پايان رساند.

سپید الوند؛ یکی از معتبرترین شرکت‌های گلخانه ساز در ایران

بیشتر شرکت‌های گلخانه ساز در ایران، تمام خدمات احداث گلخانه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما هم می‌توانید کل مراحل احداث گلخانه را به آن‌ها بسپارید و یک گلخانه پیشرفته و منحصربه‌فرد را داشته باشید و یا در یکی از مراحل، از آن‌ها کمک بگیرید. همچنین برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات گلخانه نیز می‌توانید به این شرکت‌ها مراجعه کنید. سپید الوند نیز از معتبرترین شرکت‌های گلخانه ساز در ایران است که با یک تیم تخصصی و مجرب و با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه احداث گلخانه فعالیت داشته و خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارایه کرده است. این شرکت از سال 1386 وارد ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه ‌اندازی گلخانه شده است. با توجه به این‌که انتخاب گلخانه ساز مناسب و قابل اعتماد، یک قدم بسیار مهم و حیاتی در این زمینه است، بنابراین باید قبل از اقدام به احداث گلخانه و انتخاب یک شرکت معتبر، اطلاعات کافی کسب نموده و با اطمینان خاطر و آگاهی کافی، از شرکت مناسبی که تجربه و مهارت کافی دارند، کمک گرفت.

دکمه بازگشت به بالا