سلامت و دانش

معرفی شاهکار Creed؛ ادوپرفیوم مردانه Ontus


یک عطر خوب نه تنها به شما اطمینان می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با لحن های مختلف به ارمغان می آورد.

همانطور که یک کت و شلوار یا لباس رسمی می تواند به راحتی موقعیت و عزت اجتماعی شما را تقویت کند ، استفاده از عطر مناسب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما اطمینان می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با لحن های مختلف به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطر مردانه هستند ، معمولاً با این عبارت روبرو می شوند: Buy Ontus Creed! آنتوس یکی از شاهکارهای ماندگار در صنعت عطر است که برای عطر Creed از خانه بیرون آمده و بدون در نظر گرفتن جنسیت قادر به خوشحال کردن هر کسی است. این عطر که یک گزینه کاملا اشرافی و لوکس در بازار عطرهای مردانه به حساب می آید ، این ترکیب عطر جادویی از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، جاسوسی ، مشک و وانیل را ارائه می دهد ، تا با بی نظیری ترین شکل ممکن کنار هم قرار بگیرد. . آنها شما را از لحظه اول از این دنیا جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر سال 2010 به مناسبت 250مین سالگرد مارک کرید راه اندازی شد. رونمایی از این عطر مردانه محبوب همزمان با بازگشایی فروشگاه کرید در شهر آمریکایی مونتاگن بود. عطر مردانه Creed Ontus که به گفته تایمز ترکیبی جادویی است ، توسط تیم پدر و پسر الیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینکه طراحی عطرهای به کار رفته در این عطر با الهام از رزمندگان ناپلئون بناپارت انجام می شود و به همین دلیل تلاش شده است که رایحه و حتی بسته بندی محصول به نوعی به امپراتوری و پادشاهی مرتبط باشد. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیبات Ontus از چوب توس غان استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای بود که توسط ناپلئون اداره می شد. علاوه بر این ، نوعی بذر سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکا ، زادگاه ناپلئون بناپارت ، در ترکیب این عطر پرفروش دیده می شود.

اما این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، بر روی بطری شیشه Creed Ontus می توانید یک اسب عصیانگر با سوار خود را ببینید که در واقع نمادی از فروپاشی بی روح و روح پیروز ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات توسط Creed و کل صنعت عطر در جهان بوده است. بسیاری از آقایان و حتی زنان در ایران عطر و بوی آن را دوست دارند. علاوه بر این ، ماندگاری و پخش رایحه شگفت انگیز این عطر مردانه باعث شده است که افراد مشهور ، رهبران و به طور کلی افراد مد روز با وجود قیمت بالای این عطر ، تمایل زیادی برای خرید آن داشته باشند. متأسفانه ، کیفیت این عطر در سال 2015 به طرز چشمگیری کاهش یافته است که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه اونتوس قرار گرفت. اما سال بعد ، خانه عطر کرید نه تنها بسیاری از نقص های آن را جبران کرد ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز به زنانی که طرفدار عطر بودند ارائه داد.

Creed Ontus طی سالها برنده جوایز بی شماری در گروههای مختلف شده است. مواد تشکیل دهنده این عطر بسیار ظریف انتخاب شده و به طور کلی موارد زیر را شامل می شوند:

یادداشت های شروع: ترنج ، دانه سیاه ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما غیر از این ، اگر بینی متخصص و حساس دارید ، ممکن است متوجه وجود ترکیبات دیگری مانند بذر سیاه ، پشم ، گل رز ، خزه بلوط و نعناع وحشی شوید. اگرچه نظرات در مورد رایحه این عطر آقا متفاوت بوده است ، اما براساس بررسی ها و نظرات افرادی که واقعاً از این عطر استفاده کرده اند ، Creed Ontos که قبل از سال 2013 در بازار وجود داشت ، رایحه ای چوبی شدیدتر ارائه داد ، اما این عطر رفته است به تدریج ، او به میوه مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از این عطر مردانه مدل 2018 با نام Creed Ontos Clone را راه اندازی کرده است که در واقع ادکلن است و رایحه ای دلپذیر و شیرین دارد.

مطابق گفته Creed ، Ontus یک رایحه سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات ممکن است با تغییر شرایط آب و هوایی کمی تغییر کند ، به همین دلیل است که مردم در سالهای اخیر شاهد تغییرات جزئی در رایحه و حتی رنگ بطری Ontus بوده اند.

عطر Onto Creed را بخرید

قیمت بالای عطر مردانه Creed Ontus خرید و فروش این شاهکار عطر و ادکلن را برای هر کسی در جامعه غیر ممکن می کند. به همین دلیل ، برخی سودجویان با ارائه محصولات مشابه و کیفیت پایین با قیمت پایین ، سعی می کنند با فریب دادن این افراد ، پول زیادی بدست آورند. برای خرید عطر Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید زیرا این محصول یک محصول سلطنتی و اشرافی است و برای تجربه آن هرگز نباید از کپی یا نسخه های مشابه استفاده کنید. هنگامی که برای خرید از یک صفحه اینستاگرام ، کانال تلگرام ، گذرگاه یا یک فروشگاه ناشناخته بازدید می کنید ، نمی توانید تضمین کنید که اصلی خریداری شده Ontos Creed باشد! علاوه بر این ، به دلیل قیمت بالای این عطر ، برای جلوگیری از ضرر مالی ، باید بیشتر مراقب باشید و خرید خود را از یک سایت معتبر که مورد تأیید افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح است ، انجام دهید.

برای خرید عطر مردانه انتاریو می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی استفاده کنید که دارای نماد اعتماد هستند و خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از آن فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت کالا ، لذت خرید و البته ارزان تر خرید را با جشنواره های مختلف فروش و همچنین تخفیف روزانه به شما هدیه می کند. علاوه بر Ontus ، می توانید سایر عطرها و ادکلن های ساخته شده توسط برند Royal Creed را نیز از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.


انتشارات سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا