اقتصادی

مقتدایی: وزارت خانه های ارشاد و راه مشکل مسکن خبرنگاران را حل کنند

نایب رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در مورد مسکن و اجاره روزنامه نگاران گفت که راه ها ، شهرسازی ، رهبری فرهنگی و اسلامی باید اختلافات موجود در راه حل های مسکن را برطرف کنند. مشکل روزنامه نگار

عباس مقتدایی در گفت وگو با گزارشگر یک ، گفت: “متأسفانه در سال های اخیر قیمت مسکن و اجاره بها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این امر فشار به مردم ، به ویژه افراد کم درآمد را تحت فشار قرار داده است.” در همین حال ، روزنامه نگاران در کشور ما نیز با مشکل کمترین درآمد در بحث مسکن و اجاره روبرو هستند.

وی گفت: روزنامه نگاران با استناد به مشكلات خبرنگاران در تأمین خانه و اجاره ، 24 ساعت شبانه روز تلاش می كنند تا مردم را آگاه كنند. وی گفت كه وی روزنامه نگار است. “و در حالی كه وزارت راه و شهرسازی برای آن در قالب یك طرح ملی جابجایی مسكن آماده می شد ، اداره راه اعلام كرد كه علی رغم تأكید بر اهمیت حمایت از روزنامه نگاران ، هیچ گفتگویی انجام نشده است. در این زمینه ایجاد شده است و برنامه ای ندارد.

نماینده اصفهان ادامه داد. اختلاف بین دو وزارت راه و وزارت فرهنگ باید در اسرع وقت حل شود و خبرنگاران نباید به خاطر این ناهماهنگی مورد ظلم و ستم قرار بگیرند. این مسئله باید در همان سال پیگیری و حل شود. جای سال است که چرا تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. البته ما با نشانه های مشترک همکاران خود به وزیران راه ، شهرسازی ، فرهنگ و رهبری اسلامی هشدار دادیم که باید موضوع اسکان خبرنگاران در اسرع وقت حل شود و این اختلافات بین دو وزارتخانه باید حل شود. به پایان رسید.

وی افزود که “اگر مطمئناً هام مارتي در هر دو طرف بود ، مشكل مسكن برخي روزنامه نگاران به طور همزمان در قالب همان طرح ملي مسكن حل مي شد.” در آینده ، اگر پاسخ قانع کننده ای از وزیر راه و رهبری دریافت نکنیم ، قطعاً از ابزار س questionال هر دو وزیر مربوطه با همکاران در کنگره استفاده خواهیم کرد.

مقتدایی در پایان افزود: “همانطور كه ​​وزیر تعاون باید مسكن كارگران را پیگیری كند ، رهبری نیز باید مسكن روزنامه نگار را دنبال كنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا