استان ها

«ملاقات خصوصی» در سینماهای مشهد

گزارشگر یک/خراسان رضوی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، از امروز، ۱۴ دی ماه در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

فیلم ملاقات از امروز، ۱۴ دی ماه ویژه با سینماهای سراسر کشور در سینماهای فعال مشهد نیز اکران خواهد شد. نیز برعهده امیر بنان بوده است.

این فیلم که سال گذشته در جشنواره جشنواره فیلم فجر حاضر بود، می‌توانست نظر بیشتری از مخاطبان و منتقدان سینما را به خود اختصاص دهد و رتبه اول آرای مردمی را از آن خود کند. همچنین بررسی میزان فروش ۲۲ فیلم حاضر در مسابقه جشنواره چهلمین فیلم فجر نشان می‌دهد که «ملاقات خصوصی» با ۸۱۸ میلیون تومان درآمد، پرفروش‌ترین فیلم این دوره بوده است.

فیلم ملاقات ویژه ملودرامی عاشقانه است که در باطن اشاراتی به مشکلات و معضلات اجتماعی می‌شود. این فیلم روایت داستان زندگی دختری به‌نام پروانه است که پدرش در زندان بوده و او با گرداندن مغازه‌ها در جستجو است که خرج خانواده‌اش را تهیه می‌کند، اما در این میان با مردی به نام فرهاد آشنا می‌شود که به او عشق می‌کند. تنها ابتدایی راه است.

از بازیگران ملاقات خصوصی می‌توان به پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیرحسین بیات اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌هاری اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود را از رو ببینند و جر ده ساعب.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا