سلامت و دانش

منشأ بیماری التهاب روده چیست؟

ه گزاش شفاف ، ا الای ش ای ن ی ا ای اهای ه ا اس ب ای ز و ا اهاب ه و و وات ش علائم می‌تواند مادام العمر باشد و از خفیف تا بتواند زندگی تغییر کند.

اکثر گمان می‌کنند، عملکرد نادرست سیستم ایمنی را دارند که در آن سلول‌های ایمنی به سلول‌های اپیت بزرگ می‌کنند، می‌توانند حمله مکرر را انجام دهند که بیماری را مشخص می‌کند، توضیح دهد.

با این حال، چه چیزی باعث می شود سیستم ایمنی در وهله اول ده ن سلول هاان اله مدان ای چکا.

قیقات ش ش ر ه ق ق الات م ع ع ی ای از ایط زاد ی ی ی ت اد ه یجای یجای اوال اال.

داروها با ترکیب داده‌های تجربی از بیوپسی‌های بیماران، مدل‌های حیوانی موش‌ها و گروه‌های سلولی نشان می‌دهند که این بیماری ممکن است به دلیل افزایش سطح آنزیم آلفا ۱-۶ فوکوزیل ترانسفراز – همچنین به عنوان FUT8 در روده بزرگ ایجاد شود.

سطح این آنزیم به طور معمول در افراد سالم پایین است. عملکرد اصلی FUT8 اصلاح خواص بیشتر از انواع مختلف‌ها از طریوف طریوس.

در سال 2016، تحقیقاتی به رهبری دکتر نائویوکی تانیگوچی از موسسه بین‌المللی سرطان اوزاکا نشان داد، موش‌هایی که فاقد FUT8 بودند از کولیت اولسراتیو محافظت می‌شدند، اما دلیل آن مشخص نبود.

این اتفاق مورد توجه گروه تحقیقاتی Vivek Malhotra در مرکز تنظیم ژنومیک (CRG) در بارسلونا قرار گرفت.در سال 2013 دریافت شد که FUT8 می‌تواند در موسین ها، محصولاتی که جزء اصلی لایه مخاطی را تشکیل می‌دهند، نقش داشته باشد.

تصمیم تصمیم گیری با همکاری نقش FUT در کولیت اولسراتیو را روشن می کند.موسین ها پرورش دهنده های بزرگی هستند که پس از رها شدن در فضای خارج سلولی، به اندازه حجم می‌شوند.

تخمین زده می‌شود که انسان به طور متوسط ​​می‌شود.

محققان با تیم تحقیقاتی Ivo Gut در Centro همکاری کردند که بیان ژن جمع‌آوری‌شده از نمونه‌برداری‌شده بافت کولون از ۲۴ بیمار به کولیت اولسراتیو و همان بافت از ۱۶ بیمار سالم را ارائه کردند.

این مطلب نشان داد که سطح FUT8 در نمونه‌های بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو 3.5 برابر بیشتر از افراد بدون این بیماری بوده است.

پ ققان ب ، ، آیال خاطی خ های فاق ف ف ف ا اب ا الای ح فظافظ ی ، ی ی اف ات.

آن‌ها دریافتند که موش‌های بدون FUT8 در مقایسه با موش‌هایی با بیان بالاترین FUT8، لایه مخاطی نازک تری وجود دارد.

با استفاده از دسته‌بندی‌های سلولی کولون، آن‌ها دریافت می‌کنند که سطوح مختلف FUT8 نسبت به دو نوع مختلف موسین توسط سلول‌ها را تغییر می‌دهد. Mucin 2 و Mucin5AC داربست لایه مخاطی را تشکیل می‌دهند. به عنوان لنگر باکتری‌ها در سطح سلول عمل می‌کند.

ما نشان می‌دهیم که وقتی FUT۸ بیش از حد بیان می‌شود، همانطور که در بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو دیده می‌شود، سلول‌های اپیتلیال موسین‌هایی ترشح می‌کنند که در مقایسه با موکوس معمولی فشرده‌تر هستند.

ه د ی ، ل لایه خ خاطی ذپذی ا ا ات و ب ک ک ک ا ها اج ج ه ه پی اپی ی ی ه ای ب باز ی. مخاطی نیز چسبنده‌تر خواهد بود و آن را در لایه‌هایی برابر می‌کند. این اتفاق با خود باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا را در مخاطرات به دام می‌اندازد که به آن زمان‌ها برای حمله به سلول‌های زیرین می‌دهند.

جرارد کانترو-ریکاسنز، که کار را در آزمایشگاه دکتر مالهوترا در CRG انجام داد و اکنون محقق اصلی در موسسه تحقیقاتی VHIR در بارسلون است، می‌گوید: در مقابل زمانی که FUT8 می‌شود، سلول‌های اپیتلیال، موسین‌هایی که می‌شوند می‌سازند که مخاطی فشرده را تشکیل می‌دهد. می‌دهند، سپس لایه مخاطی نفوذپذیری کمتری خواهد داشت.

از جایی که س س ه ه ر د اام م یش ش ش ب ک ای هایی خاط ه د افاه اد ااذف ی.

ما معتقدیم که کمتر به معنای کمتری با اپیتلیوم است که به خودی خود از کاهش می‌کند یا آن را کاهش می‌دهد. لایه مخاطی است.

بیرونی جایی است که انواع مختلف از میکروب ها، هم مضر و هم مفید، زندگی می‌کنند. و از مانع یا مانع می‌کند.

یک نظریه این است که سطح FUT8 به طور هدفمند در کولون افراد سالم پایین نگه داشته می‌شود تا موسین‌ها لایه‌های غیرقابل نفوذ در ظرفیت‌ها را تشکیل دهند.

در حالی که نشان می‌دهد FUT8 لایه مخاطی را تغییر می‌دهد، که می‌تواند منجر به شروع کولیتسراتیو شود.

پروفسور تحقیقاتی ویوک مالهوترا نویسنده ارشد این مطالعه و هماهنگ کننده برنامه زیست شناسی سلولی و توسعه در CRG می‌گوید: این یافته‌ها را برای توسعه آزمایش‌های جدید برای تشخیص کولیت اولسراتیو قبل از ظهور علائم و پیشگیری از بیماری هموار می‌کند.

مطالعات می‌گویند: ما می‌توانیم سطح فوکوزیلاسیون یا انتشار MUC1 را با نمونه‌های مدفوع از مصرف بیماران انجام دهیم.

دکتر مالهوترا در پایان می‌گوید: این مطالعه شروع خوبی برای پرداختن به مشکلی است که مهم است و نمونه‌ای دیگر از این مطلب است، که چگونه علوم پایه هنوز بهترین ابزار برای حل مسائل پزشکی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا