اجتماع

مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی تا اول تیر/شروع فعالیت از ۵ تیر

مدیر فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهلت ثبت نام در کلاس های اوقات فراغت تابستانی تا اول ژوئیه گفت: “اردوی تابستانی در 5 جولای افتتاح می شود و ما انتظار داریم حدود 3 میلیون دانش آموز در فعالیت های تابستانی شرکت کنند.”

علی رمضانی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی با اشاره به اینکه فعالیتهای تابستان امسال ترکیبی از سیستمهای همزمان و شاد خواهد بود ، هدف او راه اندازی حدود 30،000 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت وی است و فعالیتهای تابستانی باعث خوشحالی و غیبت وی در شبکه خواهد شد. صفحه صفحه شاد شبکه تنظیم فعالیتهای اوقات فراغت است.

وی افزود: “در حال حاضر ، دانش آموزان می توانند برای یک سیستم همزمان ثبت نام کرده و در کلاس های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.”

مدیر فرهنگ و هنر اداره آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان ممکن است تا اول ژوئیه فرصت ثبت نام در کلاس های تابستانی را داشته باشند ، گفت: اردوهای تابستانی از 5 جولای افتتاح می شود و تقریباً 3 میلیون دانش آموز در فعالیت های تابستانی شرکت می کنند ، من انتظار دارم در این دوره شرکت کنم. کلاسهای تابستانی مجازی در یک سیستم شاد مانند کلاسهای مدرسه سازماندهی می شوند.

وی افزود: خدمات تابستانی تابستان به دانش آموزان شامل پشتیبانی مدارس ، مراکز فرهنگی و آموزشی ، دارالقرآن ، مراکز و مراکز مشاوره ، مراکز تحقیقاتی ، مجتمع ها و سالن های ورزشی و سازمان ها و سازمان ها. کلیه نهادهای فضایی برنامه هایی که قصد دارند ارائه دهند ، سازمان دهندگان پایگاه داده تابستانی هستند ، جایی که آنها قبلاً پایگاه داده و کلاسهای مورد نظر خود را در سیستم همزمان ثبت کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا