سلامت و دانش

موزه‌های تهران تعطیل نشدند – گزارشگر یک

علی رغم اعلام وضعیت نارنجی در پایتخت ، رئیس موزه می گوید: ما هنوز پاسخی به سوالات ستاد ملی ضد تاج در مورد وضعیت موزه در تهران دریافت نکرده ایم. بنابراین ، موزه به کار خود ادامه داده و تعطیل نخواهد بود.

به گزارش گزارشگر یک ، ستاد ملی کرونا اعلام کرد که اوضاع روز شنبه 27 آوریل در تهران خطرناک و نارنجی است و در چنین شرایطی فقط مشاغل درجه 1 و 2 موجود است و 3 و 4 گروه شغلی نمی توانند فعالیت کنند. طبق پایگاه کرونا ، این موزه به سه گروه شغلی تقسیم شده است که باید با نارنجی شدن تهران بسته شوند ، اما به کار خود ادامه خواهند داد.

ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، در تاریخ 28 آوریل اعلام کرد که محدودیت های عروق بیماری کرونا در شهر تهران اعلام شده است و برجسته است که مشاغل گروه های تجاری ، بازرگانی ، گروه سوم و چهارم که قبلاً اعلام شده بود ، باید به مدت دو سال بسته شود. چند هفته.

محمدرضا کارگر ، رئیس موزه و باغ تاریخی – با وجود شهر نارنجی تهران ، ادامه موزه را تأیید کرد و در مورد دلایل این تصمیم به گزارشگر یک گفت: این بخش به عنوان یک بخش گردشگری فعالیت می کند که هنوز پاسخی برای سوالات دریافت نکرده است. بنابراین ، موزه تهران به کار خود ادامه خواهد داد و تا زمان تصمیم گیری در وضعیت تعطیل نخواهد بود.

وی در مورد اینکه دفتر مرکزی کرونا قبلاً موزه ها و باغ موزه ها را در یک گروه شغلی سه طبقه قرار داده است که نمی توانند در شهر اورنج ادامه کار دهند ، “بله ، اما تحت همان فرمان ، مجموعه گردشگری در گروه شغل درجه یک قرار دارد.”

کارگر در مورد ازدحام برخی موزه ها و کاخ های موزه گفت: “سانسور موزه ها و کاخ های موزه را به خفا نسبت به روز اول عید به تازگی تبدیل کرده و تعداد بازدید کنندگان آن کنترل شده است.” در حال حاضر مشکلی در تهیه بلیط بصورت آنلاین وجود ندارد.

هر زمان ویروس کرونا به یک مرکز پر خطر تبدیل شد ، موزه به طور متناوب تعطیل است. با این حال ، تعطیلی موزه با مقاومت وزارت میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی روبرو شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا