استان ها

مگر نظری می‌تواند در مسائل فنی دخالت کند؟/ سنگ‌سفیدی می ماند برای شمسایی تره خرد نمی کردند/ آقایان در فوتسال راه درست را گم کردند

مدرس کنفدراسیون فوتسال آسیا در گفت‌وگو با آنا:

د ای فال آا گف: ث ای آق آناه هاه اا سال ک ز از ماق مات ا اه.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان در شرایط مسابقات قهرمانی آسیا شد که ابهامات خط خوردن سنگ‌سفیدی و برکناری مصطفی نظری مربی مربی‌بانان حواشی بسیاری را به وجود آورد. سنگ سفیدی ملی‌پوش کشورمان طبق گفته‌های گفته شده بود به دلیل نتیجه‌گیری از ترکیب تیم ملی پوش کشورمان طبق آنچه گفته شد. اما این بازیکن مدعی شده است که نمی تواند و هم اکنون مشخص به چه عدلیل باشد. همچنین مصطفی نظری مربی مربی‌بان تیم ملی هم برکنار شد که گویا اختلافات او و شمسایی دلیل این موضوع بوده است و نظری به خاطر عدم تصمیم گیری شمسایی با مسائل فنی ابراز ناراحتی کرده است. با این حال تیم ملی فوتسال کشورمان پس از تورنمنت تایلند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی مسابقات شد و این در شرایطی است که تیم ملی پوست‌اندازی کرده و با ترکیب جوان در این مسابقات حاضر می‌شود.

تیم فوتسال جوان شده است

ناصر صالح مدرس کنفدراسیون فوتسال آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط فعلی تیم ملی فوتسال و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود، آن هم در شرایطی که این تیم جوانگرایی دارد. کرده و بازی های تدارکاتی هم نیست. تیم ژاپن برای حضور در همین مسابقات، بازی تدارکاتی با تیم برزیل داشته و اگر تیم ما همین تورنمنت تایلند را هم انجام دهد بدون بازی تدارکاتی به این مسابقات اعزام می‌شود. امیدوارم تیم در این مسابقات نتیجه قابل قبولی کسب کند. به خصوص جوانگرایی هم رخ داده و نیروهای تازه‌نفس به تیم اضافه می‌شوند.

نظری میآیا در مسائل فنی فنی کند؟!

وی گفت: با توجه به این شرایط تیم ملی نیاز به حمایت تا بهتریرن عمل کرد را شرایط دارد فقط متأسفانه قبل از اعزام تیم به حاشیه رسید که همین موضوع می‌تواند در عملکرد تیم باشد. مصطفی نظری به‌عنوان مربی مربی‌بان در کنار تیم بوده و طبق آن چیزی که من شنیدم و نمی‌دانم چقدر درست است، به خاطر عدم تصمیم شمسایی با مسائل فنی ناراحتی کرده و از تیم جدا شده است. نکته قابل توجه با توجه به نظر مربی مربیان و مسائل فنی در حوزه اختیارات مهم توجه نظری است یعنی شمسایی باید در مورد این مسائل تصمیم گیری و حرف اول و را بزند. در واقع نظری اصلاً نباید در مورد مسائل تاکتیکی نظر داد و من نمی‌دانم چرا باید نسبتر.

آقایان راه درست را گمكردند

وی گفت: نظری پذیرفته که شمسایی سرمربی تیم است و اوست که باید نبدر اول و آخر درا وی گفت: اما من دفاعی از شمسای ندارم اما هر کسی باید طبق مسئولیتی که دارد کار را جلو ببرم اما هر کسی باید نظری مربی مربی‌بانان است و باید تمرین‌بانان را تمرین کند و نظر دهد. او اصلا نباید در مورد مسائل تاکتیکی مدیریتی داشته باشد. در خصوص این موضوع نباید دنبال مقصر بگردیم. مسئولیت‌ها تعریف شده و افراد آن‌ها باید بپذیرند و احترام بگذارند. به نظرم این آقایان راه را گم کرده اند و با این مسائل روحیه تیم را پایین می آورند.

خط خوردن سنگسفیدی دو علت دارد

صال ا اداه ه ض ی ش ش اشاه و:: ق چه گف ه ی ی ی خ خ خ خ خ خ خ خ گذ اه ا ات ا ال ا ال. من همیشه به بازیکنان تیم ملی گفته‌ام که باید صبور باشند چراد جن آنه‌ها متعامر ده. یک بازیکن هر چقدر هم که تاثیرگذار باشد و باتجربه باشد نباید به سمت داور هجوم برد. به نظرم خط خوردن سنگ‌سفیدی دو علت دارد. یا به دلیل مسائل مربوط به بحثیت. به هر حال هر دلیلی داشته تصمیم مهم است و باید به آن احترام گذاشت.

سنگسفیدی باید به تصمیم شمسایی احترام بگذارد

وی مشاهده کرد: حتی روز اول اردوی تیم ملی، دو بازیکن دیر به تمرینات رسید ری سرمر بی. این موضوع نشان داد نظم و انضباط برای اهمیت زیادی دارد. حالا باید دید آیا خط خوردن سنگ‌سفیدی به دلیل مسائل انضباطی متردون یا باید دید کمیت دیلا باید دید. از برخی‌ها شنیدم که شاید به دلیل شرایط سنی است که می‌دانم چنین چیزی با به هر حال شمسایی پذیرفته بود که سنگ‌سفیدی با شرایط آن به ارودوی تیم ملی بیا بود. با این حال خط خوردن سنگ‌سفیدی به هر دلیلی که تصمیم مدیریت است و باید ابه آن را با این حال خط بکشد.

حضور سنگسفیدی شاید بزرگ‌ترین لطمه را به تیم می‌زد

ی ا ال اال ایان ر ی سود ه ی ای سال و گ گ فی ر أثی أثی ا ات ه ح ال گ یکی ز ازان باج ی ا ا ا ا ا ا ا ا ظ ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا زیک ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش . در حالی که نباید از دوستان صمیمی شمسایی استفاده کرد و با وجود همه انتقادهایی که به سرمربی تیم می‌شد اما او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و روی تصمیمم خود هم پافشاری کرد، اما پشت پرده این موضوع چه بوده است که شمسایی چنین تصمیمی داشته است. گرفته من نمی‌دانم. از طرف دیگر شاید اگر سنگ‌سفیدی خط نمی‌خورد؛ بزرگ‌ترین لطمه به تیم ملی وارد می‌شد چرا که آن وقت هیچ کس مبه شمدون شمسایی اهمیر یو ی چرا که به تیم ملی وارد می‌شود چرا که قطاهیچ م د ار یاش یجه ی ازیک أثیار دار راخ خار باش ب 5 ز م آن ه م اق آن ه. مسائل مطرح شده با این حال ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم و حامی یم مل

فدراسیون نظام مالی بهم ریختهای دارد

صال با آشه ه ج اغایی ر ی ی اال کشان گف: شائی رای ض ای ماق از بان آاف آه و ان و آن جا ان. کار سختی پیش‌رو دارند. در تورنمنت تایلند تیم ملی مقابل مراکش بسیار ضعیف بود که عنوان به دلیل خست. ماد ای ساقات باق بازی باکای آکای ا ا ز د ه ه ای ث ژاپ ث ژاپ ب ااب با این حال نمی توانم از الان قضاوت کنیم. وضعیت فوتبال ما و به خاطر فدراسیون به لحاظ مالی خیلی بهم ریخته است.

فدراسیون فوتبال بیضابطه است

د ای بال آا گف: یکی از اقاه ی ی م م ی ای که چای اک کاف کاد زال آن اار. من با او خصومت شخصی ندارم و داداشی یکی از دوستان خوب من است. اما اگر قرار باشد به‌عنوان مربی در فوتسال فعالیت کند باید طبق ضابطره وانانا از رده ازروانا نوجوا. اما از آنجا که فدراسیون فوتبال بیضابطه این مسائل عادی است. متأسفانه یک زمانی قرار بود تاج رئیس کمیته فنی را خرد جمعی انتخاب وکن تیا کد ، ام. این نشان می‌دهد تصمیمات در فوتسال ایران شخصی است و خرد جمعی در آن نقشی ندارد.

انتهای پیام/4057/

دکمه بازگشت به بالا