سلامت و دانش

نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهور جمهوری: عجله نکنید

آفتاب نیوز:

امروز ، مدیرعامل سازمان نظام پزشکی ، با استفاده از آخرین تلاش های این طبقه بزرگ ، برای محافظت از جان کسانی که بدون توجه به همه جوانب ، مراکز عمومی را بازگشایی نمی کنند ، نامه ای به رئیس جمهور نوشت.

نامه رئیس جمهور سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهور: عجله نکنید

طبق اطلاعیه تبلیغات سازمان نظام پزشکی:

حجت الاسلام والمسلمین ، دکتر حسن روحانی

مقام محترم جمهوری اسلامی ایران

با احترام ،

از آنجا که ما از تلاشهای ارزنده دولتهای محترم برای مقابله با مشکلات ناشی از بیماری همه گیر بیماری Quaid-19 و رفع آنها ، قدردانی و قدردانی می کنیم ، این روزها به دلیل تنوع در پیشنهادات ارائه شده برای تعالی و ستاد ملی برای مدیریت بیماری و تصمیم گیری و سیاست گذاری. كلان و تاريخچه مقر آمريكا تأثير قاطع و چشمگيري در اهداف دولتي و بشردوستانه خواهد داشت كه “اولويت حمايت از مردم و زندگي و سلامت انسان از همه موضوعات ديگر است.” براساس اصول و تجربیات علمی خاص ، شیوع و عود بیماری به دلیل بازگشایی غیرضروری و بدون کنترل شرایط جهانی ، اماکن مذهبی ، مدارس ، دانشگاه ها و غیره ، از دست دادن جان و سلامتی افراد ، تلاش های گذشته و کادر پزشکی ملی ضایعات فرسودگی.

البته توجه به و تبیین دو اصل مهم “ضرورت آشکار از سرگیری مکانها و مراکز” و “امکان نظارت و کنترل اصول بهداشتی بر فعالیتهای آن مرکز” در سیاست گذاری و تصمیم گیری مستقل و علمی. دفتر مرکزی محترم آن مورد توجه و عمل قرار خواهد گرفت.

دکمه بازگشت به بالا