فرهنگی

نامه گروه تولید سریال «سقوط» به حمید فرخ نژاد بی معرفت

دانلود

در این نامه که نسخه ای از مجموعه روابط عمومی «سقوط» به گزارشگر یک ارسال شده، آمده است:

«حمید خان فرخ‌نژاد؛

سلام که رسم ادب و معرفت و احترام است!

همه ما تیم تولید کننده سریال «سقوط» شوکه هستیم. مگر می‌شود مرات‌هایی که در روزهای سخت و خاک‌آلود فیلمبرداری در کوه و بیابان را کشید، از خاطر برد؟ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیز، گرم شد، فراموش کرد؟ آیا می‌شود شب‌بیداری عوامل تولید و علاقه‌شان را به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم از یاد برد؟

حمید خان!

چگونه می‌شود که زحمت‌های گروهی را که در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که سریال به مخاطدره بیفتره را پخش کنید. چگونه می‌شود وقتی به یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام شود و بی‌خبر سفرتان را ببندید، اما برایتان مهم نیست که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آیند؟

چقدر سخت است که چند روز قبل همدیگر را در آغوش بگیریم و برای همدیگر آرزوی موفقیت در پروژه‌های بعدی را داشته باشیم و حالا همان آدم‌ها را در مخمصه‌ای گرفتار کرده‌ایم که انگار زحمات یک‌هزارشان خاکستر شده است. چقدر خودخواهانه است که شرایط سختی مردم را می بینند و بدتر از آن را، سر همکاران خود آورده اند. چق ا اس که ه ه ه شی ل ج ج ه ا ان باشی و قیقاشی و ای که م و آخ دای رای قان ان.

جناب فرخ‌نژاد!

کاش معرفتی بود، کاش حرمت نان و نمک ثابت بود، کاش رفتار حرفه ای فقط در هنگام نقد به معنای پیدا نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست.

همکاران شما در سریال «سقوط»»

به گزارش گزارشگر یک، سریال نمایش خانگی «سقوط» توسط محمدحسین مهدویان کارگردانی شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا