عمومی

نباید یک لحظه از دشمن غافل شویم/ضرورت همگرایی در داخل کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه ظهر امروز در خطبه نماز جمعه در معبد مطهر رضوی اظهار داشت: روند دلسوزی و همدلی باید در ماه مبارک رمضان ادامه یابد و مشارکت انسان نیز باید در این امر دخیل باشد. خداوند یک شب قدر را در ماه مبارک رمضان قرار داد که معانی بسیاری دارد ، زیرا نتایج بسیار خوبی برای حاشیه نشینان به ارمغان آورد. در ماه مبارک باید شاهد این میوه باشید.

امام جمعه جمعه مشهد گفت: این فلسفه روزه داری است ، روزه داری تقوا ایجاد می کند و تقوا منجر به پذیرش کارهای خوب انسان می شود.

او افزود: “در این ماه پاداش بسیار بالایی در نظر گرفته شده و قابل محاسبه نیست و این موضوع در آیه و حدیث تأكید شده است.”

حجت الاسلام فرزانه ، از 6 ژوئن 1942 تاکنون ، سالها و دهه ها جرأت وی گفت كه كمتر از یك روز از حمله دشمنان و دشمنان می گذرد. دشمنان لحظه ای از دشمنی خود با ما دست برنداشتند و حوادث آنها پیش روی ما سیاه است و این راه را برای همه ملت ها دارد. ..

امام جمعه میانه مشهد گفت: “اولین دلیل خصومت این است که او دینی را انتخاب کرد که همه چیز” خدا “باشد. گناه دوم این است که ما بر عدالت و تفرقه تأکید داریم و می خواهیم تبعیض را از بین ببریم. شرایط استکبار. دفاع از محرومان است و پاهای برهنه

او افزود: “استکبار برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم در یمن و سوریه برای ما ناراحت کننده است. در یمن ، محاصره ، جنگ ، گرسنگی و عدم سلامتی هر پنج ثانیه یک کودک را می کشد. این یک آمار انصارالله است. یمن تأکید می کند.

حجت الاسلام فرزانه فرزانه گفت: “از نظر استکبار جهانی ، جرم دیگر ما دفاع از اراده دولت است ، آنها می گویند باید سرنوشت خودشان را تعیین کنند ، می گویند ما باید تکلیف را تعیین کنیم ، مردم رسالت خود را دارند ، یک جنایت دیگر نباید تصمیم گرفت ، ما همچنین با اشراف ، اعیاد و فحشا مخالفیم.

در اواسط جمعه در مشهد ، امام فرمود مقاومت ما در برابر استکبار دشمنان و تسلیم نشدن ما را آزرده خاطر می کند: “آنچه داریم این است که بهای صبر ، بقا و دوام آن را نپردازیم. رژیم جمهوری اسلامی جای رژیم را می گیرد. جمهوری اسلامی. این نعمتی است که نمی توان آن را انجام داد. “و وقتی به جایی برسیم که جامعه اسلامی واقعاً تحقق یابد ، این یک بهشت ​​است.

او افزود: “جرم دیگر ما از نظر استکبار جهانی پایبندی به ولایت فقیه است. رهبران برجسته انقلاب دلسوز دولت ، امت و جهان اسلام هستند. و استکبار جهانی از واقعیت این افراد عصبانی است جامعه اسلامی.

حجت الاسلام فرزانه با بیان اینکه خصومت ذاتی استکباری با ما وجود دارد ، گفت که ما باید دشمنان خود را بشناسیم ، به امید دشمن ناشناخته و به سخنان و امضاهای او اعتماد کنیم. رهبری بر مسئله خصومت تأکید دارند و به دشمن اعتماد ندارند. شما فقط امتیاز کمتری می گیرید و امتیاز نمی دهید.

او افزود: “لحظه نادیده گرفتن دشمن به ما حمله خواهد کرد ، متجاوزان از سهل انگاری خود استفاده خواهند کرد. ما نباید از دشمن بترسیم و او را دست کم نگیریم. از طرف دیگر نباید تقسیم و تقسیم شود. ضربه در اختلاف بین دانشمند و بزرگتر ضربه ای است. آن را بپوشید. “موساد همچنین به آمریکا اعتماد داشت و دولتش سرنگون شد.

امام جمعه میانه مشهد گفت: “ما بر ضعف اقتصادی کمتری متمرکز شده ایم ، بنابراین باید توجه داشته باشیم که رهبران عالی به چه دلیل بر موضوعات اقتصادی تأکید دارند. وقتی سخنان رهبران ارشد کوچکتر موفق می شوند ، موفق می شوند.” نادیده گرفته خواهد شد ” متاسفانه گاهی این اتفاق می افتد.

دکمه بازگشت به بالا