حوادث و رویداد

نجات شهروندان دچار ایست قلبی با دستگاه‌های الکترو شوک خودکار در محل‌های پرتردد

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت که اگر از ایست قلبی و تنفسی رنج ببرند خدمات بهتری به شهروندان مرکز شلوغ ارائه می دهد و از دستگاه بی حس کننده اتوماتیک استفاده می کنند.

دکتر پیمان صابریان در مصاحبه با گزارشگر یک آیا آمبولانس اورژانس فعلی به میزان کافی آماده شده است؟ وی گفت: “آمبولانس اورژانس تجهیزات لازم را دارد.”

وی افزود: حتی اگر آمبولانس وسایل دیگری مانند سونوگرافی نیز داشته باشد ، این كار چندان مفید نبود زیرا افراد در مدت كوتاهی به مركز درمانی منتقل شدند.

صابریان برای ارتقا amb آمبولانس اورژانس خود چه مراحلی را باید بردارید؟ وی گفت: “ما می توانیم از دستگاه ها در آمبولانس استفاده كنیم و مدل های جدیدی نیز وجود دارد.”

مدیران مرکز فوریت های پزشکی تهران می توانند به منظور استفاده بهتر از شهروندان از دستگاه های بی حس کننده اتوماتیک در مراکز شلوغ مانند مترو ، مراکز تجاری ، ایستگاه های اتوبوس و … استفاده کنند همه اینها خدمات بیشتری را فراهم می کند.

صابریان درباره دستگاه های التهابی ، گفت: “این یکی از پرکاربردترین گیرهای خودکار است که در هنگام ایست قلب و تنفس رخ می دهد.” این دستگاه وضعیت فرد را بررسی می کند و به او دستور می دهد در صورت لزوم از دکمه ضربه استفاده کند.

وی افزود: “افراد در سنین 2 یا 3 سال می توانند بر روی این دستگاه دستورات را اجرا کنند و این استفاده سریع می تواند باعث نجات جان افراد شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا