عمومی

نظارت بر توزیع اقلام و قیمت‌ها در شهرستان کنگان افزایش یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد غریبی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کنگان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و کارآفرینی، همه دستگاه های اجرایی این شعار سال سرلوحه همه کارها و امورات. خود قرار ساز.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر بیانهای نظام در قالب جهاد تبیین تاکید دارد و افزود: مدیران شهرستان کنگان با روشهای نوین و ابتکارات و استفاده از ظرفیت رسانه نسبت به بیان و روشهای نظام اقدام کنند.

فرماندار کنگان گفت: پیرو دستور استاندارد بوشهر مبنی بر بسته های کالای اساسی در روستاها تا کنون 30 تن اقلام شامل برنج، مرغ و شکر در حال توزیع بین خانوارهای روستایی شهرستان است.

غریبی بیان کرد: احترام به ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم، هدف نهایی مردمش هدف نهایی ی حمقوق غریبی بیان کرد: احترام به ارباب رجوع و به دست.

شورای کنگان به شروع فصل گرما و افزایش مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: همه مسئولین شهر ماندار شروع فصل گرما و افزایش مصرف جویا در مصرف برق و آب، بر اجرای مدیریت مصرف بهینه در ادارات مطبوعشان نظارت کافی داشته است.

وی بیان کرد: مدیران در تسهیلات در انجام مکاتبات ادارات شهرستان نسبت به فعالسازی اتوماسیون داخلی و شبکه پیام و شبکه پیام و دولت اقدام کنند.

غریبی گفت: ادارات شهرستان زمینه حضور سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان را در اولویت کار را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی با توجه به حضور در مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان و شبکه بهداشت و درمان با همکاری مدیران مدارس نسبت به دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در مدارس توجه ویژه ای کند.

مدیران کرد: مدیران کرد: مدیران ادارات در برنامه های دولت نسبت به تنظیم و پیگیری برنامه های یکساله آن اقدام کنند.

ادارات اداری شهرستان کنگان به حضور اعضای شوراها و مسافران در نوروز سال جاری اشاره و افزود: شهرداران و دهیاران شهرستان در طول آسیب شناسی در حوزه خدمات سفر نسبت به افزایش زیرساخت های نیاز اقدام کنند.

وی بر و نظارت مستمر بر پروژه‌ها و اعلام مشکلات و مشکلات موجود بر آن تاکید کرد.

نماینده دولت در شهرستان کنگان بر نظارت بر اقلام و قیمت ها در بازار اشاره و بیان می کند: ادارت حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نسبت به بازرسی و نظارت مستمر بر بازار و برخورد با متخلفان اهتمام ورزند.

آموزش و پرورش شبکه و درمان این موضوع را با جدیت پیگیری و اطلاع رسانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا