اجتماع

نظارت دقیق بر قیمت‌گذاری اقامتگاه‌ها و بلیت وسایل حمل‌ونقل عمومی

جمهور با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور، تصمیم کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته حضور در فضا را، بسیار ارزشمند و افتخارآفرین دانست و اظهار داشت: دستیابی به این فناوری از جمله جلوه های اقتدار ملی است.

به گزارش گزارشگر یک، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه، 22 اسفند) در جلسه هیات دولت با اشاره به ایام پایان سال و آغاز مسافرت های نوروزی، تاکید کرد: دستگاه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری بر قیمت بلیت وسایل نقلیه هوایی، ریلی و جاده‌ای و همچنین قیمت‌گذاری در اقامتگاه‌های شها، نظارت دقید شها، نظارت بر دقید ش.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور، اقدام موفق کشورمان در دستیابی به فناوری پیشرفته در فضا را بسیار ارزشمند و برجسته دانست و اظهار داشت: دستیابی به این فناوری از جلوه های اقتدار ملی است که با همت نیروهای مسلح به پاسداران انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. اسلامی و مجموعه وزارت ارتباطات به دست آمده است و باید با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

آیت الله رئیسی در مورد دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه ویژه به خانواده شهیدان و ایثارگران، گفت: فرهنگ شهید و شهادت، ماندی در تعالیم فرهنگی جامعه نباید از ترویج روحیه ایثار و گذشت غفلت شود، در حالی که همه افراد را درگیر می کنند. مدیران، اخلاص مجاهدت شهیدان والامقام را سرلوحه خود قرار دهند.

دکتر رئیسی در ادامه تاکید کرد: خدمتگزاری خانواده شهیدان و ایثارگران از افتخارات دولت مردمی است و باید به نحوی عمل کند که خانواده شهدا و ایثارگران، مشکلی نداشته باشند.
دکتر رئیسی همچنین برای حضور فعال در بازار همسایه و منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در ماههای آینده بهتری در این زمینه آغاز شد و لازم است با توجه به شرایط موجود برنامهریزی جامعی برای حضور فعالتر و خارجیتر رقم بخورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا