ورزشی

نفت مسجدسلیمان تیم دلربایی حتی برای بازیکنان درجه دوم هم نیست

گزارشگر یک/ خوزستان یکی از پیشکسوتان فوتبال گفت: مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان ساختاری است نه فنی. نفت مسجد سلیمان به دلیل محدودیت ها و مشکلات مالی تیم جذابی برای بازیکنان اول و دوم نیست.

حمید تاجمیری در گفت وگو با گزارشگر یک، اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که مدت ها بدون مدیرعامل و هیئت مدیره فعالیت می کند، با بحران نهایی خود مواجه است، فصلی که جداول مسابقات است. می توانست باقی بماند، این بار نیز چندین مشکل داشت.

او گفت: او 20 روز مانده به شروع بازی از جذب بازیکن و مربی از باشگاه یاد می کند و به غیر از اتفاقات غیرمنتظره در اطراف تهران، آواز و خلیج مسجد اسولی تمرین می کند. من دغدغه اصلی هواداران پرشور این تیم را درک می کنم و به عنوان یک هوادار و پیشکسوت مسجدسلیمانی، مفتخرم که حامی خوبی برای نفت مسجد سلیمانی خواهم داشت.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: قبول دارم نفت تا پایان هفته دهم در تیم انتهایی قرار می گیرد اما تیم باید تقویت شود و نه دومی، بلکه امروز همین بازیکنان می توانند دفاع کنند. به نام مسجد سلیمان تنها ماهیتابه های کره حق دارند نگرانی ها و نگرانی های خود را برای حل مشکل بیان کنند، اما فکر می کنم نفت در نیمه دوم سال ظاهر جدیدی از خود نشان دهد.

وی گفت: البته برخی از آقایان خارج از خوزستان معتقدند که بازیکنان نفت در حد تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیستند و گویا فراموش کرده اند که تیم نفت در شرایطی که بازیکنان تقریباً بی بهره بودند کار جذب را آغاز کردند. و 15 تیم دیگر همه چهره های کلیدی را امضا کردند. من قصد دفاع از کمالبند و کادرفنی اش را ندارم، اما اگر بخواهید واقع بینانه به این نکته اشاره کنید، مشکلات ساختاری باشگاه جایی برای مسائل فنی باقی نمی گذارد.

تاجمیری گفت: این مشکلات در سال های گذشته مورد آزمایش قرار گرفته است اما متاسفانه من شنوایی ندارم. نمی توان یک طرفه به سمت داور دوید و همه مشکلات را به گردن کادر فنی و بازیکنان انداخت. از تیمی که به خوبی به تناسب اندام نمی رسد و تقریباً فصل بدنسازی و گرم کردن را از دست داده است، چیز دیگری نمی توان خواست. با این حال، ما نمی توانیم این مشکلات بزرگ را نادیده بگیریم و هر شکلی از کار را در جای دیگری پیدا کنیم. ما همیشه از عملکرد مربیانی چون فیروز کریمی، علیرضا مرزبان و محمود فکری، گذراندن آزمون ها و اثبات عملکرد فنی آنها در تیم بزرگ نفت مسجدسلیمان انتقاد کرده ایم، اما هرگز واقع بینانه نبود و همیشه مشکلی نداشت. توجه کرد. من معتقدم تا زمانی که این تیم ساختار و سبک تیمش را تغییر ندهد، او با کمالوند یا هیچ مربی دیگری آرام نخواهد گرفت. تغییر سرمربی نفت مسجدسلیمان مشکل را حل کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا