حوادث و رویداد

نقش اساسی پلیس در رشد اقتصاد، تحولات سیاسی، جامعه و فرهنگ

جانشین فراجا با بیان این که جزوات مهم و دیپلماسی بر اساس فراجا می شود، گفت: امنیت، بستر ساز رشد و توسعه در همه جامعه بخصوص در حوزه های اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش گزارشگر یک، سردار قاسم رضایی در جلسات جلسه و دیپلماسی مرزی با همسایه که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور افغانستان و هیئت همراه و جمعی از فرماندهان و معاونان پلیس تخصصی در ستاد فراجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برگزار شد. عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در پی جنایت تروریستی شیراز، اظهارکرد: بسترسازی امنیت و حضور جهادی پلیس، نقش اساسی در مسیر رشد اقتصادی، تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد تا جایی که همه چیز همیشه وجود دارد. ت ای ، و ا اء ام ه و شان شاخصه صاص م جه ه اخ زی های ل زاز و و ج اه ای.

رضایی با بیان این جمله و دیپلماسی راهبردهای اساسی فراجا می شود، تصریح کرد: مواردی که اشاره به بسترسازی امنیت در جهت حرکت در مسیر پیشرفت و در یک کلام توسعه ملی امری ضروری و حیاتی به شمار می رود بر این اساس. جستجوی مجموعه فرماندهی مدیریت در زمینه های مختلف برای ارتقاء امنیت تأثیر مستقیم بر اقشار مختلف جامعه داشته و مثبت آن در زندگی روزمره مردم قابل لمس خواهد بود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده کل مدیریت جمهوری ایران، مشارکت و امنیت هدفمند در محور چشم انداز پلیس اسلامی هوشمند قرار، گفت: برقراری نظم و تامین، وظیفه خطیر و اصلی فراجا بوده که این امر با هدف هدفمند، همدلی و بهره مندی است. از حجم عظیم سرمایه‌های اجتماعی و همچنین مسئولیت‌سازی و همکاری دستگاه‌ها به طور مرتب و مرتب

وی تصریح کرد: ماموران جان بر کف در مجموعه مدیریت به طور شبانه‌روزی در اقصی نقاط کشور از مرکز تا مرز با تمام توان انجام وظیفه خود را انجام داده و به هموطنان گرامی خدمت می‌کنند این عزیزان پاسدار آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و خون شهدا بوده‌اند و در حال انجام هستند. وظایف تکلیف و رسالت سنگین دانسته است که جامعه فرهنگی و نخبگان علمی مون آموزشی هن کشور سن کشور سن وظایف تکلیف و رسالت سنگین دانسته است که جامعه فرهنگی و

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا