عمومی

نقطه پایان کجاست؟ – گزارشگر یک

یحیی سرانجام می تواند به این دور بپیوندد و این داستان را در یکی از وقفه های لیگ به پایان برساند. شاید بعد از مسابقه این هفته مصادف با تعطیلات نوروز باشد. برای رسول پناه جالب نیست که هر چند روز یک بار بحث کند. یادمان باشد که یحیی خودش این آتش را روشن کرد و با مدیران سابق باشگاه بحث می کرد تا اینکه در اینجا کار کرد. حالا همه از این بحث ها خسته شده اند. این داستان خسته کننده به یک “نقطه پایان” نیاز دارد.

به گزارش گزارشگر یک دنیای اقتصاد نوشته: بالاخره چه اتفاقی افتاد

به اندازه کافی عجیب ، انتشار مداوم ویدئو با حرکت آقای مدیر پایان یافت و ادامه پیدا نکرد. تقصیر رسول پناه نیست. بدون رزومه مشخص ، حضور او در راس هرم مدیریتی تخت جمشید اساساً غیرمنتظره است. با این حال ، او را به روشی که خیلی زیبا یا عادلانه نبود حذف شد. در همان زمان ، یحیی گل محمدی با سخنان تند و حملات مکرر علیه رسول پناه آتشی را همچنان روشن کرد. پرسپولیس که استعفا داد ، اندکی پس از پایان فوتبال خود درخواست بحث تلویزیونی با گل محمدی را مطرح کرد ، اما پرسپولیس این دعوت را نپذیرفت. از آن زمان ، رسول پناه بارها و بارها درخواست های خود را تکرار کرد. بنابراین ، اکنون این ضعف برای این مربی است که یحیی از بحث با او خودداری می کند.

رسول پناه به وضوح رازی را که شایسته آن است در دل خود جای داده است. این دوشنبه شب ، او دوباره خواستار بحث شد و محور را تأیید کرد. مدیر سابق پرسپولیس می خواهد در مورد شرایط قرارداد جدید یحیی با مردم صحبت کند. این همان قراردادی است که در زمان تصدی لا سولفانا منعقد نشده است ، اما بلافاصله پس از تغییر مدیریت. نحوه استخدام یحیی گل محمدی و لیست استعفا های وی از دیگر زمینه های پیشنهاد بحث رسول پناه است. به عنوان مثال ، او كدی ارائه داد كه نشان می دهد یحیی ، به عنوان مثال ، قصد دارد جلال حسینی و امید عالیشاه را قبل از شروع فصل جاری در لیست مازاد قرار دهد. از آنجا که یحیی ساکت است و تمایلی به گفتگو با مدیر سابق باشگاه ندارد ، حقیقت این ادعاها روشن نیست.

ادعای گل محمدی مبنی بر امتناع از مناظره ، حفظ آرامش پرسپولیس است. بحث بدی نیست طی دو ماه گذشته ، نتایج سفیدپوشان بهتر شده و تیم از نظر فنی تمرکز بیشتری پیدا کرده است. با این حال ، خلاص شدن از شر این داستان ممکن است بد نباشد. یحیی سرانجام می تواند وارد گودال شود و این داستان را در یکی از وقفه های لیگ به پایان برساند. شاید بعد از مسابقه این هفته مصادف با تعطیلات نوروز باشد. برای رسول پناه جالب نیست که هر چند روز یک بار بحث کند. یادمان باشد که یحیی خودش این آتش را روشن کرد و با مدیران سابق باشگاه بحث می کرد تا اینکه در اینجا کار کرد. حالا همه از این بحث ها خسته شده اند. این داستان خسته کننده به یک “نقطه پایان” نیاز دارد. اگر واقعاً اعتقاد دارید که مردم حق دارند بدانند ، یک بار بنشینید ، چیزی برای گفتن بگویید و به شوخی پایان دهید. ممکن است هزار قطعه در “صحبت” وجود داشته باشد ، اما ابهام در مورد “حرف نزن” بیشتر است. گل محمدی این بحث را از ابتدا شروع نکرده یا باید الان آن را شروع می کرد. او باید در انجام آن سهیم باشد. “آیا بالاخره یک بحث مشتاقانه و تنها وجود خواهد داشت؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا