فرهنگی

نماز جمعه این هفته در قم اقامه نمی شود

گزارشگر یک / قم تبلیغ کمیته سیاستگذاری ائمه جمعه قم که روز گذشته اعلام کرد این نماز جمعه را در شهرهای تابعه خود به جز قم و پردیسان برگزار می کند ، امروز اعلام کرد که نماز جمعه قم را لغو می کند.

این دلیل است که اطلاعیه کمیته سیاستگذاری ائمه جمعه قم در روز پنجشنبه نماز جمعه قم را لغو کرد و در وضعیت نارنجی است و شرایط برگزاری نماز جمعه را با این شرایط فراهم نمی کند: اعلام شده است

این اعلامیه ادامه داشت: به اطلاع مردم استان قم كه در این هفته نماز جمعه اقامه نخواهند شد با توجه به اینكه شهر مقدس قم هنوز در وضعیت نارنجی است و هیچگونه آمادگی برای نماز جمعه با این شرایط فراهم نیست. . وضعیت مومنان را رعایت کنید.

همچنین ، طبق این اعلامیه ، دستورالعمل های جدید ستاد کرونا نشان می دهد که نماز جمعه تمام پروتکل های بهداشتی در مناطق کهک ، قنات ، خلجستان ، جعفریه ، سلفچگان و فردو را دنبال می کند و در قم و پردیسان برگزار نمی شود.

تبلیغات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم روز گذشته اعلام كرد كه نماز جمعه این هفته در شهر خرداد خرداد به امامت آیت الله سید محمد سعیدی ، حامی معبد حضرت معصومه (س) برگزار می شود. نماز جمعه این هفته قم به دلیل اعلامیه های جدید لغو شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا