استان ها

نمایشگاه اصفهان میزبان بزرگان سنگ و معادن کشور می‌شود

گزارشگر یک اصفهان به اطلاع علیرضا مرتضوی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان مبنی بر حضور بیش از 150 شرکت از استان های مختلف کشور در نمایشگاه سنگ اصفهان اشاره کرد. شرکت های فعال در حوزه های مرتبط با نمایشگاه تا 15 آذر به مدت 4 روز دستاوردها، پتانسیل ها و شایستگی های خود را به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سنگ و معدن در منطقه جنوب مرکزی است، افزود: نمایشگاه سنگ، معدن و صنایع وابسته اصفهان در فضای نمایشگاهی و شرکتی به مساحت 30000 مترمربع تهران برگزار می شود. اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان و لرستان.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان به زمینه های فعالیت شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه سنگ اشاره کرد و در ادامه گفت: فعالان اکتشاف، استخراج، معادن معدن، مهندسین مشاور، پیمانکاران، فعالان و ماشین آلات فرآوری در زمینه استخراج سنگ، تجهیزات و ابزار معدن و فعالان آسیاب سنگ، تولیدکنندگان و تامین کنندگان سنگ و تجهیزات ایمنی مرتبط با معدن، فعالان حمل و نقل و تجارت. در این نمایشگاه فعالان، نشریات حرفه ای، سازمان ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی حضور دارند.

او گفت هفت کشور فعال در بخش سنگ و معدن نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته اصفهان حضور دارند.، بیانیه: نمایندگانی از روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات در نمایشگاه سنگ و معدن اصفهان حضور خواهند داشت که زمینه تبادلات تجاری بین فعالان اقتصادی را فراهم می کند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است، گفت:در این نمایشگاه نیاز شرکت ها و برندهای بزرگ در زمینه سنگ و معدن شناسایی شد.; در کنار این نمایشگاه، جشنواره طراحی سنگ کوچک، کارگاه آموزشی سنگ و آموزش و پنل همایش های حرفه ای برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان به عنوان معتبرترین نمایشگاه سنگ ایران با هدف ارتقا و توسعه شرکت های تولید کننده فناوری این صنعت برگزار می شود، خاطرنشان کرد:یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری های جدید و ایجاد فرصت های تجاری است.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، کمک به توسعه روابط در دنیای سنگ، بهبود وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت در سطح ملی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته از 3 تا 6 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در کمربند شرقی روبروی منطقه روشندشت از 3 الی 6 آذرماه برگزار می شود. و از کارشناسان و دوستداران دعوت به عمل می آید.

48

دکمه بازگشت به بالا