عمومی

نمایشگاه «فن‌ بازار» در اردبیل افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی که عصر یکشنبه با حضور موسسات اجرایی و پژوهشی و پژوهشکده ها در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد. جهت گیری تکنولوژی نمایشگاه بازار پژوهش، فناوری و فناوری اردبیل با 60 غرفه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که برای اولین بار از طریق اینترنت، تلویزیون و فناوری رادیو به صورت زنده پخش می شود، حاصل یک سال است. تکنسین و محققان استان اردبیل محصولات متنوعی را به نمایش گذاشتند.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل در این مراسم گفت: محور اصلی توسعه محلی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان است و با تلاش و پیگیری ذی‌نفعان همه بخش‌ها، تلاش می‌کنیم راه را برای تقویت اقتصاد دانش‌بنیان بومی هموار کنیم.

حبیب ابراهیم پور گفت: پارک علم و فناوری اردبیل با توجه به ظرفیت های منحصر به فرد کشور در کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری به دنبال ایجاد فرصت های شغلی و فراهم آوردن شرایط مطلوب برای جذب سرمایه گذار است.

او گفت: «در سال‌های اخیر تلاش کرده‌ایم تا چیزهایی اتفاق بیفتد. شروع کنید و در قالب مرکز رشد و نوآوری میزبان صنعت پویا در استان هاست تا از ایده های جوانان در زمینه های مختلف حمایت عملی و عملی کند.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل از راه اندازی کارخانه نوآورانه در استان خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا زنجیره کامل اکوسیستمی در قالب این کارخانه ایجاد کنیم. از نظر فنی در زمینه های مختلف و جنبش های اکوسیستمی مورد توجه قرار گرفته است. از نظر فنی به خوبی آماده.

ابراهیم پور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: از این شرکت ها و مجموعه ها». از نظر فنی اضافه.

وی گفت: این نمایشگاه که به همت دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز علمی و دانشگاهی استان برگزار می شود، توانمندی ها و حمایت همه جانبه نسل جوان در حوزه فناوری اطلاعات، تحقیقات و فناوری بازار را به نمایش می گذارد و در این حوزه ارائه می شود. “

مدیر پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: همچنان از فعالیت مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف حمایت می کنیم و تلاشمان بر این است که به اهداف مورد نظر در این زمینه به نحو مطلوب دست پیدا کنیم.

دکمه بازگشت به بالا